Hålla motivationen uppe när man inte kan vara i stallet (utbruten från Dressyrsnackis 14)

GoLightly

Trådstartare
Någon som har tips på hur man kan hålla motivationen uppe när man inte kan vara i stallet? Bor i UK där typ allt, inklusive mitt stall har varit stängt i över två veckor. Saknar min häst så att jag går sönder, men tänker att det kanske går att uthärda tiden tills jag får se honom igen om jag kan använda den till något vettigt och utvecklande.
 
Någon som har tips på hur man kan hålla motivationen uppe när man inte kan vara i stallet? Bor i UK där typ allt, inklusive mitt stall har varit stängt i över två veckor. Saknar min häst så att jag går sönder, men tänker att det kanske går att uthärda tiden tills jag får se honom igen om jag kan använda den till något vettigt och utvecklande.
Träna in dressyrprogram från Youtube kanske? leta youtubekanaler med träning mm. Det tycker jag själv kan vara inspirerande.
Lider med er som inte kan träffa hästarna ens och göra lite stallsysslor. Måste vara så jobbigt.
 
Träna. Bålstabilitet och annat som man har nytta av i ridningen.

Eller använd tiden till att göra nåt helt annat som du velat göra men aldrig haft tid till.
 

Liknande trådar

Islandshäst Tips på ett bra eksemtäcke som håller lite mer än en vecka ... Jag köpte ett på Nis..h där tyget går sönder så fort det fastnar i...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 233
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp