Hålla sig varm vid datorn

Mirre

Trådstartare
Fryser ofta när jag sitter vid datorn, händerna blir isbitar och speciellt höger som jag håller datamusen med.
Har alltid en stor filt på mig men den värmer ju inte händerna.
Vantar inne känns lite sådär :p
 
Fryser ofta när jag sitter vid datorn, händerna blir isbitar och speciellt höger som jag håller datamusen med.
Har alltid en stor filt på mig men den värmer ju inte händerna.
Vantar inne känns lite sådär :p

Hemstickade handledsvärmare är perfekt!

* Jenny *
 
Jag fryser ofta om händerna när jag sitter vid datorn, kör med torgvantar :) Har både såna och handledsvärmare som ligger vid datorn, redo att användas. Får värk om jag blir kall. Är det riktigt illa funkar ett par vanliga tunnare fingervantar.
 
<------- skaffa katt. Ligger alltid i knät (då kan man stoppa in händerna under magen på honom :D )
 
Jag fryser ofta om händerna när jag sitter vid datorn, kör med torgvantar :)
Jag är inte så påverkad just vid datorn, men vid andra tillfällen när jag vill ha full rörlighet kvar i fingrarna men slippa frysa om händerna, så använder jag ett par "magiska fingervantar" (såna töjbara) som jag klippt av fingrarna på. Då värmer man den tunna huden på handryggen, men har fortfarande kvar känslan i fingertopparna.
 
Fast jag har förmånen att bo i ett väldigt varmt hus. Jag är en fryslort men här i ödemarken har jag hittat hem.
Har alltid gillat att gå i t-shirt inne och det kan jag göra här utan att bli ruinerad. När jag blir tvungen att dra ner värmen i sovrummet för att annars svettas man ihjäl då trivs Oldie.
:p
 

Liknande trådar

Hemmet Är nu inne på min fjärde, som dött efter EN månad. Har varit olika märken och olika länge dom hållt men max 3 månader. Har aldrig haft...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: gammalek
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 566
Senast: Buongusto
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
891
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 738
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp