M

månsken

Varför låser ni trådar? Blev faktiskt lite besviken när jag såg att ni låst min tråd "Medryttarannons" på Gnägg. Jag undrar bara, varför?

För sä länge du befinner dig på FORUMSDELEN av Bukefalos så är den en diskussionssida.

Annonserna finner du under fliken ANNONSER, där måste du ha ett eget inlogg.

M

månsken

Om du hade läst min tråd hade du på långa vägar sett att det inte var tal om någon annons. Det enda jag gjorde, var att frågade andra kloka bukefalosare om bra tips att tänka på när man ska skriva en annons! Så var det!

M

Madelene

Måste varit någon som bara läste "medryttarannons" och inte ägnade sig två minuter att kolla innehållet.

Går det inte att öppna låsta trådar igen?
Kan du inte be moderatorn för det forumet om en förklaring?

Det var ju ingen annons du lagt ut, utan något att diskutera om. Förstår inte heller varför den blivit låst.

/Madelene

M

månsken

Precis min åsikt. Mysko PM:ade och förklarade, bra, men hon hade nog inte heller läst tråden, utan bara rubriken. Tråkigt. Jag har svarat som det är och hoppas att hon tar sej en extra titt nästa gång.

Du har fått svar igen och jag skrev så här: Om man söker häst och vill ha tips på hur annonsen ska se ut så anser jag att det är en förtäckt annons och ska då inte ligga där!
Jag gav dig tips på att gå in under annonssidan och kolla hur de andra har skrivit i sina annonser och plocka gobitarna ur dessa och sedan skapa din egna annons!!

Och jo jag läste hela tråden!!

Lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Hallå, har märkt på sistone att min 18 åriga travare har börjat springa konstigt! Han blandar trav och tölt och har svårt att hålla...
2
Svar
20
· Visningar
1 731
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Sen ca två veckor har jag varje morgon vaknat och haft två fingrar som är svåra att räta ut. En led i vardera fingret låser sig och när...
Svar
6
· Visningar
356
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
473
Kultur Hallå! Sonen slutar förskolan snart, har köpt ett presentkort på lokala bageriet till pedagogerna så de kan köpa fika till...
Svar
3
· Visningar
607
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar