Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om du hade läst min tråd hade du på långa vägar sett att det inte var tal om någon annons. Det enda jag gjorde, var att frågade andra kloka bukefalosare om bra tips att tänka på när man ska skriva en annons! Så var det!
Precis min åsikt. Mysko PM:ade och förklarade, bra, men hon hade nog inte heller läst tråden, utan bara rubriken. Tråkigt. Jag har svarat som det är och hoppas att hon tar sej en extra titt nästa gång.
Du har fått svar igen och jag skrev så här: Om man söker häst och vill ha tips på hur annonsen ska se ut så anser jag att det är en förtäckt annons och ska då inte ligga där!
Jag gav dig tips på att gå in under annonssidan och kolla hur de andra har skrivit i sina annonser och plocka gobitarna ur dessa och sedan skapa din egna annons!!
Kropp & Själ
Sen ca två veckor har jag varje morgon vaknat och haft två fingrar som är svåra att räta ut.
En led i vardera fingret låser sig och när...
Hästnyheter Det blev slutligen Tyskland som fick kliva upp på pallen i Nations Cup-finalen i Barcelona. Därmed går det nu gamla Nations Cup-formatet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.