Bukefalos 28 år!

Hållare till mobil

PopcornPlayer

Trådstartare
Köpte redan innan födseln en mobil, följde dock inte med någon fästningsanordning. Eftersom hon mestadels sovit i våran säng, har jag inte tänkt så mycket på saken. Nu har hon dock börjat sova i sin egen säng och jag har inte lyckats hitta en sån där grej som man sätter fast mobilen i (ni vet en sådan som man fäster i spjälsängen) utan medföljande mobil.

Någon som vet var man kan få tag på en sådan?
 
Sv: Hållare till mobil

jag TROR jag såg sådana på babyproffsen både med o utan mobil, annars kanske du kan hitta på tradera??
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har köpt en Ikea Stavanger fast. (Resårbotten) Eftersom jag är tung (+120 kg) tog jag en fast men den är som att sova på en dörr. Blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 090
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 897
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
947
Senast: Wille
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 471
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp