Hållbarhet på foder?

Emmmmma

Trådstartare
Hur länge hållet säg en fodersäck? Jag har en krafft proteinsäck som jag köpte i maj tror jag. Nu behöver pållen inte så mkt protein längre, utan han får bara väldigt lite, men det är ungefär halva säcken kvar. Kan värdet försämras av att säcken står öppen så länge, blir det dåligt?
 
Bara du har förvarat det väl, torrt och svalt, så ska det inte vara några problem.
 
Står det inte bäst föredatum på säcken? Om du har förvarat de rätt så ska det hålla så länge som det står på påsen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 795
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 412
Senast: lundsbo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp