Hållbarhet på foder?

Emmmmma

Trådstartare
Hur länge hållet säg en fodersäck? Jag har en krafft proteinsäck som jag köpte i maj tror jag. Nu behöver pållen inte så mkt protein längre, utan han får bara väldigt lite, men det är ungefär halva säcken kvar. Kan värdet försämras av att säcken står öppen så länge, blir det dåligt?

N

Nina83

Bara du har förvarat det väl, torrt och svalt, så ska det inte vara några problem.

S

Sesselja

Står det inte bäst föredatum på säcken? Om du har förvarat de rätt så ska det hålla så länge som det står på påsen.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
345
Senast: Icfafn
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
Svar
18
· Visningar
1 244
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2
Svar
38
· Visningar
3 030
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 605
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar