Bukefalos 28 år!

Hållbarhet??

caradan

Trådstartare
HUr länge står sig öppnade säckar (ligger nu i tunnor) med Krafft groov, lusern (hack och pellets) foderjäst, hippo basic och betfor?

Har en massa foder som jag inte har någon användning för....

(hästen dömdes ut idag och åker på måndag, vet ej om jag kommer att skaffa någon ny nu eller hur jag ska göra!)
 
finns det ingen du kan sälja eller ge bort det till? tråkigt att du måste ta bort din häst. skickar en tröstkram!
 
Ja ja det är väl bara att hiva allt då!! (ca 100kg lusern, 30 kg kp, 20 kg foderjäst mmmmmm)
Köpte och öppnade en säcke med Krafft protein senast i går SUCK!
 
Vart bor du?

Du borde ju kunna sälja foder för nersatt pris, om säckarna inte är öppnade, ange anledningen till varför du gör detta.

Men visst håller det väl sig, men frågan är HUR länge du tänkt vänta.. :crazy:
 
Jag vet inte...ena stunden vill jag ha en ny på en gång nästa vill jag inte ha någon mera överhuvudtaget!

Jag finnsi södra dalsland. Säckarna är öppnade och jkag har hällt över det i tunnor. (förutom 3 st lusern hack som är oöppnade)
 
Södra dalsland.. *se ut som ett frågetecken* :smirk: Jag bor i Västerås iaf..

Förstår att det är himla svårt att veta när man är redo för en ny häst, för en del är det bäst med en nästan direkt efter, andra väntar kanske flera år.

Men det är ju ingen panik, låt säckarna stå du bara, så kan du lösa det senare, du behöver inte ordna upp allt på direkten, du har det svårt nog. :(
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 350
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Nu står jag inför problemet att hästen jag har fått hålla igen på varje grässtrå i vanliga fall går ner i vikt av sig själv. Han är...
Svar
16
· Visningar
2 042
Senast: TinyWiny
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 990
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp