MissFideli

Trådstartare
Har kastat ut min hallmatta nu, men vad ska jag ha istället?

Hallen:
22810134.jpg



Hallen är som ni ser gul med bruna och guld/mässingsdetaljer.
 
Sv: Hallmatta

Jag tycker afghanmattor (rött/svart mönster) är snyggt. Men det hade varit ännu snyggare till trä eller klinkergolv.
 
Sv: Hallmatta

Vad tror du om:
83-9333.jpg


83-9354.jpg


I en hall är ju jutematta praktiskt:
83-9259.jpg


Trasmattor tycker jag alltid går hem:
83-9510.jpg


66535_PE179577_S3.jpg
 
Sv: Hallmatta

Rusta har billiga plastmattor som är randiga vi har svart-vit-randigt men ska finnas andra färger (sambon som köpte) liknar de dyra pappelina-mattorna (eller vad dom nu heter???)
 
Sv: Hallmatta

Liknar Pappelinamattorna i utseende kanske de gör, men det är en jädra skillnad att sätta fötterna på en Pappelinamatta jämfört med en vanlig plastmatta.

Fideli; Nu vet jag inte hur mycket pengar du vill lägga, men kolla in www.pappelina.com om du känner att du vill lägga lite extra. Mattorna är snygga, hållbara, omöjliga att smutsa ner, inget hår fastnar och de är sjukt mjuka att gå på. Jag ÄLSKAR min Pappelinamatta. :love:
 
Sv: Hallmatta

Maja från Pappelina var ju lite söt och visst dyr, men om inte annat får man väl spara. Såg att min granne säljer sånna, får gå ner i morron och känna. Har lite svårt att tro att plastmattor kan vara mjuka så jag måste verkligen känna efter :D
Med alla spyor och katthår och allt sånt vore ju en plastmatta kalas.
 
Sv: Hallmatta

Nu vet jag inte om det är olika mellan olika modeller, men min Seb-matta är jättemjuk plus att det låter sååå härligt när katterna tassar över den. :love:

Jag vet inte vilka mått du kollade på, men min matta är 3,5 meter gånger 0,7 meter och kostade 1800 kronor, det är ändå ganska mycket matta för pengarna.

En fördel till; de är rätt tunga, så de ligger still trots slirande katter. :D
 
Senast ändrad:
Sv: Hallmatta

Jag har tafsat både på Pappelina och Rustas och då rusta kostade 300 kr istället för 1800 kr så vann den för så stor skillnad är det inte och vi drar in mkt skit :rofl:
 
Sv: Hallmatta

Då blir det en tur till Rusta också. Har inte 1300:- nu, så en Rusta-matta kan absolut duga så länge.
 
Sv: Hallmatta

Har också en svart/vit-randig plastmatta från rusta som bara är :love:
billigt o bra! :)
 

Liknande trådar

Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
663
Hemmet Nu är jag less på att det alltid är ett kilo hö i hallen så fort man tar av sig skorna. Så här års vill jag inte gärna ta av skorna...
2
Svar
22
· Visningar
1 099
Senast: iNHALE
·
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 797
Senast: Bison
·
Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 618
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp