”Halsband” i Elitstyrkans hemligheter?

Rosett

Trådstartare
Brukar se detta program och har länge undrat vad det är för svart band deltagarna har runt halsen?
Nån som vet?
Syns på bilden här.
85A324DD-1CB1-467A-8FEB-AE8C277782D6.jpeg
 
Inte behövs det ett så kraftigt halsband för en mikrofon. En mikrofon kan ju fästas i kläderna. Dessutom har de inte alltid på sig det där svarta bandet.
Mystiskt.
Jag tänker att det är en särskild sorts mikrofon med tanke på den fysiska aktiviteten…
 
Jag tänker att det är en särskild sorts mikrofon med tanke på den fysiska aktiviteten…
Hmm … kanske. Fast som sagt de har inte alltid på sig de där. 🤔
På bilden satt deltagaren och blev intervjuad, då behövs väl ingen specialmikrofon(?)
Jag får nog kolla i vilka sammanhang de har och inte har ”halsbandet”. 🤔
 
Inte behövs det ett så kraftigt halsband för en mikrofon. En mikrofon kan ju fästas i kläderna. Dessutom har de inte alltid på sig det där svarta bandet.
Mystiskt.
Tror inte det är något mystiskt alls, utan helt enkelt en mikrofon.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·
Hästvård Nu när jag tog in hblstoet för att borsta så upptäcker jag att hon har knölar över hela kroppen. Ser även ut som ödem under magen. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 125
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Var på en träningstävling igår (brukslydnad) och enligt tävlingsledaren och en annan deltagare (båda erfarna) får man inte ha kedja...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: attheedge
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp