Halva bilder

sweep

Trådstartare
När jag klickar på bilder så blir dom halva. Vad kan det bero på? Någon annan som har samma problem?
CA392FF1-8F5B-4A4F-9334-A0E19CEE2A69.png
 
Jag råkade också ut för det häromdagen. (Safari, kommer inte ihåg om mobil eller platta)
 
Klickar du på bilderna innan hela sidan laddat klart?

Det kan jag inte svara på för har inte koll på det men sidorna laddar ju rätt fort och det krånglar oftast hela tiden fast jag väntar mellan gångerna jag klickar på bilden
 
En anledning skulle kunna vara att du varit inne och fått halva bilden nedladdad till din webbläsare och att sedan cachats i din webbläsare så att den felaktiga bilden visas nästa gång bilden visas. Har du provat att rensa cachen i din webbläsare?
En annan möjlighet skulle kunna vara att bilden inte har laddats upp korrekt till sidan. Men då lär den se halv ut för alla.
Om man har möjlighet kanske man kan kolla i en annan webbläsare/dator för att se om det ser annorlunda ut.
 
Krävs det att man varit inne i tråden för att bilden ska sparas i cachen? För jag är nästan helt hundra på att det förekommer i trådar jag inte varit inne i tidigare.

Det är på ipad jag har problemet (två olika) ska försöka komma ihåg att testa noggrannare ikväll.
 
Jag har försökt kolla lite om andra forum med samma forumprogram har liknande problem och det verkar kunna finnas. En sa att det var ett problem som uppstod hos iphone och ipad. En andra hade lite andra idéer om vad det kunde bero på. Om problemet ligger i webbläsaren på ipad, iphone lär det bli svårt att lösa det, tyvärr.
 
Bara för det hade jag inga problem under kvällen, försökte gå in på både nya och äldre trådar för att testa. Så det verkar inte vara konstant.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
333
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
219
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Har en riktig hemmafredag med halv sovmorgon. Dagens enda konkreta mål är att iallafall försöka tugga i sig ytterligare ett block av vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 134
Senast: Milosari
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad tar upp plats i mobilen?
  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp