Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån som har ett bra tips på hemsidor på internet där man kan hitta fakta och bilder på hingstar som är godkända inom Svensk halvblods avel?
Är i väldigt stort behov av detta.
jag gick in på sidan och hittade en intresant hingst
dionysos 1038. det står att han är godkänd för avel i svergie men han är stationerad i tyskland, jag gick in på flyinges sida och kollade men han stod inte med där, hur får man tag på honom?
Tack så mycket för tipsen. Jag är mest ute efter hingstar som kanske inte är verksamma inom aveln längre. Tex Trofé, Martini, Ismir m.fl. Någon som vet vart man kan få tag i gamla hingstkataloger?
Har du kollat på Del Mar http://www.pedigreequery.com/allbreed/ ? Där finns stam på så gott som alla hingstar som verkat i svensk halvblodavel och också bilder och annan info på många
Och på en massa andra hästar av all världens raser
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.