Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Halvblods avel

M

Myrapyra

Nån som har ett bra tips på hemsidor på internet där man kan hitta fakta och bilder på hingstar som är godkända inom Svensk halvblods avel?
Är i väldigt stort behov av detta.

M

Miss_Macahan

Gå in på ASVH´s sida (vet inte hur man länkar... :confused:) och kolla sedan under länkar. Där finns flera hingststationer representerade.

Y

yodi

jag gick in på sidan och hittade en intresant hingst
dionysos 1038. det står att han är godkänd för avel i svergie men han är stationerad i tyskland, jag gick in på flyinges sida och kollade men han stod inte med där, hur får man tag på honom? :confused:

M

Myrapyra

Tack så mycket för tipsen. Jag är mest ute efter hingstar som kanske inte är verksamma inom aveln längre. Tex Trofé, Martini, Ismir m.fl. Någon som vet vart man kan få tag i gamla hingstkataloger?

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6455 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Trädgård&Växter Vi har en gammal övermadrass som inte passar då vi köpt ny säng. Fick en idé om att vi kanske kunde använda den ute i trädgården och ha...
Svar
6
· Visningar
398
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 926
Hundhälsa Min hund är lätt överviktig och supersvår att hålla vikten på. Om fetthalten är över 12% smäller han upp i vikt på en gång. Förut gick...
Svar
17
· Visningar
797
Hästvård Eftersom jag blivit med hingst är jag väldigt nyfiken på hur andra håller sina hingstar. Är det fortfarande så att det direkt innebär...
2
Svar
25
· Visningar
3 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering

Hästrelaterat

• Män och övergrepp i hästsporten