Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nu klarat totalt 4 dagar med halvtidsjobb. Det tar mig hela dagen att få dessa timmar jobbade. Dels har jag fortfarande svårt att komma upp på morgonen då jag är så trött och omotiverad, så jag startar ganska sent. Sen har jag en lång rast mitt på dagen då jag går en långpromenad, duschar och äter. Därefter gör jag klart de sista två timmarna. Idag hann klockan bli halv 6 innan jag var klar.

Övrig tid på dygnet går åt till att vila och sova.

Det jag tyvärr märkt nu är att jag har väldigt svårt för att tänka positivt och lösningsorienterat. Tankarna går åt motsatt håll.
 

Att komma till insikt är positivt, även om insikten är den att du har svårt att tänka positivt.
Och i den situationen du befinner dig i och har varit i länge nu, förstår jag dig.

Har inget bra tips eller råd att ge dig mer än att det är ok. Det finns inget rätt-och-fel-facit för din situation att gå efter. Låter ändå bra att du verkar ha en bra rutin nu även om du börjar sent på dan.
 
Att jag har svårt att tänka positivt när jag är trött har jag känt till sedan tidigare.

I natt sov jag närmare 10 timmar. Det är ju bra att jag kan sova, men rätt trist att det enda som livet består av nu i princip är att jobba och sova. Att göra något kul finns det inte ork till. Egentligen skulle jag behöva prata och umgås med andra människor men det är inte helt enkelt att få till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
506
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp