Hamilton 904

R

rover

Vad gör Hamilton nu förtiden? Ngn som har en bild? Info om avkommer? Korrekta, kapacitet, temperament? :bow:
 
Hamilton är såld till Belgien(tror jag det var) Jag har bilder med tyvärr inget att sicka nu.
Själv har jag ett sto efter honom, hon är född 96, fux, väldigt lik Hamilton. Bilder på henne fins på min h..sida som du hitter "under" mit namn.
Har du en avkomma efter honom?
 
sett han bli riden flera ggr då jag vart i samma stall och rört mig som han stått på :D
 
Bra gångarter, temperament? Hoppkapacitet på avkommor?
Tack för bilderna! :bow:
 
De avkommor jag har sett har mediokra gångarter, men hoppar gudomligt ! De är korrekta i benen (8-or) och har mycket trevligt temperament.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vi kan väl inte ha missat det. Alla dessa tävlingar och uppvisningar i länder där hästvälfärd, feminism, mänskliga rättigheter och...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 313
Senast: Blyger
·
  • Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
Svar
11
· Visningar
1 649
Senast: Hedinn
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 379
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
27 28 29
Svar
573
· Visningar
23 350
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp