Bukefalos 28 år!

Hamsterflytt

E

equuus

Hej!
Har precis fått min första hamsterkull och undrar när dom kan flytta till nya ägare ? :confused:
 
Sv: Hamsterflytt

Jag tycker det beror lite på hur pass stor kullen är och hur bra ungarna växer på.
Har jag en liten kull eller en kull där alla växer på bra, får de flytta strax efter 4 veckors ålder.
För större kullar är det minst 5 veckor och ungar som växer dåligt får stanna längre än så.
 
Sv: Hamsterflytt

Det är 6 ungar i kullen och dom växer och äter bra ! ;)
 
Sv: Hamsterflytt

Det är sibiriska dvärghamstrar, men det var inte meningen att det skulle bli en kull...men det blev det ändå:laugh:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: mily
·
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 213
  • Artikel
Hästnyheter De viltgående russen på Lojsta hed på Gotland lockar varje år många besökare. Nyligen skildes årets föl av från flocken, där de flesta...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Gunnar
·
Hästvård hej jag undrar om hästarnas ben fryser på vintern när man rakar dem eller
2
Svar
27
· Visningar
2 951
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp