Han fyller ju snart år...!

Ariane

Trådstartare
Jag har råkat glömma bort att sambo snart fyller år. Vi brukar visserligen inte fira så mycket men i år är det dags. Hur som haver, jag behöver inspiration till en present.
Tanken är att vi åker bort över en helg, (den får börja på torsdag eller fredag). Avkommorna får följa med. Tidpunkten blir någonstans mellan mitten av oktober och mitten av december.
Men var åker vi? Inte Göteborg, det är vår närmsta stad och det har varit en del turer dit under året.
Vilka pärlor har vi inom 4-5 timmar med bil eller tåg från Gbg med bra boende, schysst mat och något som kan roa avkommor och vuxna? Avkommorna är 2.5 och 6 år och ganska enkla att underhålla.

(Stockholm kan vi också hoppa över i förslagen. Där har jag varit en del under året också så jag är inte så sugen på att åka dit heller).
 
Jag har råkat glömma bort att sambo snart fyller år. Vi brukar visserligen inte fira så mycket men i år är det dags. Hur som haver, jag behöver inspiration till en present.
Tanken är att vi åker bort över en helg, (den får börja på torsdag eller fredag). Avkommorna får följa med. Tidpunkten blir någonstans mellan mitten av oktober och mitten av december.
Men var åker vi? Inte Göteborg, det är vår närmsta stad och det har varit en del turer dit under året.
Vilka pärlor har vi inom 4-5 timmar med bil eller tåg från Gbg med bra boende, schysst mat och något som kan roa avkommor och vuxna? Avkommorna är 2.5 och 6 år och ganska enkla att underhålla.

(Stockholm kan vi också hoppa över i förslagen. Där har jag varit en del under året också så jag är inte så sugen på att åka dit heller).
Köpenhamn och tivoli?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Och jag har bestämt mig för att hela detta året ska handla om MIG. 🥳 Missförstå mig rätt nu. Jag har både man, barn, hund och jobb som...
Svar
19
· Visningar
1 595
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 746
Senast: Saeta
·
Övr. Barn Antar att denna tråden passar bäst här eftersom det gäller dotterns födelsedag. Hur gör ni när ni firar? Jag har vuxit upp med att man...
Svar
17
· Visningar
1 982
Senast: Snurrfian
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 540
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp