Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

citron

Trådstartare
Älskade Buke...Jag är ganska anonym här men jag vet vilket stöd man kan få här så jag orkar inte ens ta ett nytt nick, jag skiter i om nån vet vem jag är, vilka vi är.

Jag fick i fredags kväll veta att det som var mina barns pappa har våldtagit min ena dotter i tio års tid, utnyttjat min andra dotter under en femårsperiod. Jag vet i dagsläget inte om han varit på mina två yngsta, då dom sen i fredags finns hos min bästa väninna och hålls ovetande.

Han är anhållen, soc informerade av både mig och polisen, självklart är han anmäld, undersökningar är gjorda och inledande förhör har hållits.

Jag vet nu efter att flertalet människor pratat vett med mig att det inte är mitt fel, att jag inte kunnat veta och självklart att barnen inte har gjort fel heller.

Jag går sönder, en del av mig dog och jag hatar,gråter och försöker någonstans förstå hur jag kan ha missat att se...

hjälp mig...jag faller...jag saknar ord, jag går sönder
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Åh herre gud.. :( Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva men ville ändå säga någonting för att visa mitt stöd i den mest fruktansvärda av situationer.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Man KAN inte veta allt!
Förövaren hymlar och offren skäms och/eller blir hotade....
Barn skyddar sina föräldrar på gott och ont...

Var stark för dina barn och se till att de MÅSTE få samtalsstöd för trauma!!
Jag har nyligen löst många år gamla problem i vår familj genom att hävda det stödet för mina barn..

Många tankar och kramar till dig och dina barn!!!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Säger som föregående - Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men vill ändå visa att jag bryr mig. Det är hemskt och absolut inte ditt fel.

Var stark för barnens skull och jag hoppas han får sitt straff. Usch jag beklagar så :/
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag vet inte vad jag skall skriva.
Annat än att jag beklagar.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

När en sådan här sak händer är det svårt att finna ord, allt känns så futtigt.

Det jag skickar med är att jag hoppas att du inte bara ser till att barnen får all hjälp de behöver, utan att även du får hjälp!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Åh herregud, jag finner inte heller några ord.

Du och dina barn har min varmaste medkänsla. Jag hoppas att ni kan få all hjälp som finns att ta er upp ur detta.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag saknar ord.

Vilken fruktansvärd situation för dig.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag vet nu efter att flertalet människor pratat vett med mig att det inte är mitt fel, att jag inte kunnat veta och självklart att barnen inte har gjort fel heller.

Jag går sönder, en del av mig dog och jag hatar,gråter och försöker någonstans förstå hur jag kan ha missat att se...

Men fy vilken hemsk situation! :cry: Kan soc hjälpa dig att få en stödperson måntro?
Anklaga inte dig själv, det är tydligen jättevanligt att den oskyldige föräldern är ovetande.

Föreningen Hopp har jourmail, chatt och man kan även ställa anonyma frågor.

Skickar en cyberkram till dig och dina barn.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Vilken fruktansvärd upptäckt =(

Jag sänder mina varmaste kramar och hoppas att du och dina barn får all stöd och hjälp som ni kan få..
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Men usch vilken fasansfull upptäckt! :eek:
Håller tummarna för att ni får all hjälp som finns och att förövaren åker in.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag lider med dig och dina barn!

Försök låta bli att älta hur du kunde missa att se, fokusera på det du kan göra NU istället. Försök hitta ett fotfäste i nuet...

Jag försöker förstå hur det måste kännas men det är helt omöjligt, du har mina allra varmaste sympatier.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Säger som de andra - saknar ord! Många varma kramar!!!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Vad jag än skulle skriva så känns det otillräckligt. Jag hoppas bara att du försöker orka ta så mycket stöd du behöver och så länge du behöver det, och tillser att dina barn får detsamma. Så fruktansvärt...
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Nu håller jag bara med alla andra här, finns inga ord bara beklaga och varma kramar.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Det är INTE ditt fel och framför allt INTE dina barns fel. Allt märks inte! Fruktansvärd upptäckt och jag hoppas innerligt att både du och dina barn får all den hjälp ni behöver. Och att ni slipper förövaren i ert liv i all framtid, i evigheters evighet. Må han ruttna långsamt och plågsamt. Tonvis med tröst- och styrkekramar!!!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

även jag har problem att formulera mig.
kan inte ens föreställa mig 1% av det du kan känna.

Stor kram till dig och dina barn, de har iaf en underbar mamma som finns där för dem!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Oh, vet inte vad jag ska säga mer än stackars er hela familj! (ja, utom idioten till "karl" förstås) Läste din tråd på FL också men orkade inte engagera mig där, men nu när jag ser att det är en i Bukefamiljen så kan jag inte annat än att visa mitt stöd!

Jag kan inte sätta min in i situationen så jag vet inte hur jag ska råda dig mer än att det inte är ditt fel och var inte rädd för att prata! Vill du inte prata med någon du känner så be om hjälp på din vårdcentral, eller använd oss här på Buke! Vi finns med dig och hjälper dig och de dina!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 122
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 548
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp