Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Det var väl ändå inte det jag skrev!
Snacka om att göra en höna av en fjäder.
Tagga ner och läs igen, jag har inte påstått det heller!

Det är allt för många som sitter och spekulerar om andra användare och om TS vill behålla informationen eller inte är upp till henne och ingen annan. Jag tycker alla kan lugna ner sig vad det gäller det här, tråden är gammal och personen det gäller vill knappast vara ett föremål för spekulation av okända på nätet.

Vem är det som gör en höna av en fjäder egentligen? Jag som tycker TS får välja själv att driva tråden vidare eller den som vill ha svar på något som inte angår denne?
 
Tagga ner och läs igen, jag har inte påstått det heller!

Det är allt för många som sitter och spekulerar om andra användare och om TS vill behålla informationen eller inte är upp till henne och ingen annan. Jag tycker alla kan lugna ner sig vad det gäller det här, tråden är gammal och personen det gäller vill knappast vara ett föremål för spekulation av okända på nätet.

Vem är det som gör en höna av en fjäder egentligen? Jag som tycker TS får välja själv att driva tråden vidare eller den som vill ha svar på något som inte angår denne?
Absolut! Men när tråden slutade med kulor i hennes lägenhet, att hon kände sig bevakad, åtminstone online, och sedan uppdateras inte tråden på 2 år. Är inte det orsak att bli orolig när man inte vet hur man kollar när de senast var aktiva?
 
Tagga ner och läs igen, jag har inte påstått det heller!

Det är allt för många som sitter och spekulerar om andra användare och om TS vill behålla informationen eller inte är upp till henne och ingen annan. Jag tycker alla kan lugna ner sig vad det gäller det här, tråden är gammal och personen det gäller vill knappast vara ett föremål för spekulation av okända på nätet.

Vem är det som gör en höna av en fjäder egentligen? Jag som tycker TS får välja själv att driva tråden vidare eller den som vill ha svar på något som inte angår denne?
Jag tolkade det mer som en fråga om någon kände ts och kunde säga om de lever men ja, det är klart att sådana frågor kan göra att någon lämnar ut information som kan anses vara privat.

Hur som haver. Håller tummarna för att att det gått bra och iom att senaste aktiviteten var för inte jättelänge sedan känns det ju lite lugnare :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 120
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 547
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp