Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

I det här området skulle du kunna skjuta någon utan att någon skulle reagera. Närbutiken är rånad tre gånger sen i våras, en dödsskjutning för lite mer än ett år sen, en skottskadad för en vecka sen, bilar brinner flera gånger i veckan...

Första kulhålet klassades som skadegörelse. Å andra sidan så räknas skjutningen senast som grov misshandel, inte mordförsök, jorå men så att liksom...

Jag bor i Göteborg, skjutningarna duggar rätt tätt här också. Men nog fan åker polisen ut på dem, och utreder dem.
 
Är det tänkbart att flytta till Mälardalen området? Det kan finnas en öppning på lägenhetsfronten där. För tre lägenheter. Hojta i så fall!

Ping @citron

Mvh Miks
Vart i mälardalsområdet? Det finns lite aspekter att ta hänsyn till, skolor och liknande. PM om du inte vill skriva ut vart.
 
Jag vet inte vart jag ska börja. Från ingenstans så har Farmor skaffat facebook (människan som inte kan använda en dator, det är knappt att hon klarar av en miniräknare) och skickar en vänförfrågan till ena dottern.

Saken är också den att vi är säkra på att dom bor i samma kommun, det kan tom vara så att dom delar lägenhet. Men då vi inte vet det, så kan vi inte göra något åt den här jävla saken! För han är sekretesskyddad! Så det kan lika bra vara hans profil i hennes namn, för han får inte ha facebook. Inte för att det kollas men profilen kommer tas ner om den anmäls. Men på fb kan folk heta vad fan dom vill. Och han kan ha full tillgång till kontot, det vet vi inget om!

För övrigt så la polisen ner anmälan om det andra skotthålet också, direkt.

Jag kommer fan bli galen av det här,
 
Jag vet inte vart jag ska börja. Från ingenstans så har Farmor skaffat facebook (människan som inte kan använda en dator, det är knappt att hon klarar av en miniräknare) och skickar en vänförfrågan till ena dottern.

Saken är också den att vi är säkra på att dom bor i samma kommun, det kan tom vara så att dom delar lägenhet. Men då vi inte vet det, så kan vi inte göra något åt den här jävla saken! För han är sekretesskyddad! Så det kan lika bra vara hans profil i hennes namn, för han får inte ha facebook. Inte för att det kollas men profilen kommer tas ner om den anmäls. Men på fb kan folk heta vad fan dom vill. Och han kan ha full tillgång till kontot, det vet vi inget om!

För övrigt så la polisen ner anmälan om det andra skotthålet också, direkt.

Jag kommer fan bli galen av det här,
Avböj för er sinnesfrids skull!
 
Ja, den kommer inte accepteras, inte under några som helst omständigheter. Farmor vet om att hon har valt honom och då förlorat oss. Men vi har misstankar om att det är han eller att han har tillgång till kontot är otäckt.

Blockera i samma veva tycker jag. Då kan ni inte se något den personen skriver, och den kan inte se något ni skriver. Oavsett om det är i en grupp eller vad som.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 122
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 548
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp