Han mår dåligt över saker jag varit med om

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det började i helgen när han hade en dröm. Han är sur och irriterad. Jag frågar om det är jag som gjort något?
Nej det är det inte.
Jag försöker underlätta hans dagar, få honom att må bättre. Inget hjälper.

Jag säger åt honom att berätta vad det är? Han har haft en dröm om något jag varit med om innan vi blev ihop. Nått jag inte ville berätta men han ville veta.
Han beter sig obehagligt och jag vet inte hur jag ska lösa detta?

Jag har sagt upp min lägenhet och vi ska flytta ihop.
Detta är något jag gör för honom.. de är liksom den sista biten av mig jag ger honom.
Han säger att jag inte gör tillräckligt.

Han har inte hjälpt till, han säger att han ska göra det men han gör det inte.
Han sa att allt ska bli bättre. Men jag fick INGENTING på min födelsedag.

Jag orkar inte mer, jag har kontakt med vården. Jag ska bli sjukskriven.
Men jag har sagt upp mitt boende? Vad har jag gjort? Hur kan jag vara så dum?

Han är insyltad överallt jag är. Jag vet inte hur jag ska komma ur detta.
 

Tack :heart
Jag läste faktiskt första inlägget igen idag då jag ville höra av mig och fråga honom hur han mår.
Han har nu både hotat, kallat mig saker och många av sakerna kan han inte ta tillbaka.
Jag försöker bara vara lugn och saklig.

Man tror inte nån man älskat ska säga/skriva det han gjort men det bevisar ju på att relationen inte är bra.

Bra gjort! Man vill gärna tro det bästa om folk och det utnyttjar män som han. Det är därför det är så svårt att lämna, för när det är som närmast efter hot, slag och trakasserier så bjuder de in med en ljusglimt om att det kan bli bättre, bara man ger dem en ny chans. Och sen börjar karusellen igen.

Längre fram kommer du inte ens fatta varför du var tillsammans med honom och gav honom din värdefulla tid, tro mig.
 
Bra gjort! Man vill gärna tro det bästa om folk och det utnyttjar män som han. Det är därför det är så svårt att lämna, för när det är som närmast efter hot, slag och trakasserier så bjuder de in med en ljusglimt om att det kan bli bättre, bara man ger dem en ny chans. Och sen börjar karusellen igen.

Längre fram kommer du inte ens fatta varför du var tillsammans med honom och gav honom din värdefulla tid, tro mig.

Nej det tror jag inte heller.
Många i min närhet har påpekat hur han beter sig men då har jag istället tyckt de inte förstår.
Att han nu ger tillbaka en tavla jag målat till hans son som han haft över sängen bevisar ännu mer hur självcentrerad han är.
Han är riktigt sur och allt är visst mitt fel. Han verkar tycka jag är skyldig honom nått?
Om de är nån som är skyldig är det han för alla pengar jag lagt ut på hyror, mat, presenter till barnen, typ alla hans kläder mm
Men jag vill inte ha med honom mer att göra!

Han skrev att han lämnade sin familj för min skull!?
Var inte jag familj?
Och han som gift man är på mig som ett plåster på jobbet, satt vid mitt skrivbord, våran fikaarea, ringde mig varje dag?
Jag gjorde inte det. Jag påminnde honom ALLTID att han var gift o har barn.
Nä fyfan! Hur funkar män egentligen?
 
Nej det tror jag inte heller.
Många i min närhet har påpekat hur han beter sig men då har jag istället tyckt de inte förstår.
Att han nu ger tillbaka en tavla jag målat till hans son som han haft över sängen bevisar ännu mer hur självcentrerad han är.
Han är riktigt sur och allt är visst mitt fel. Han verkar tycka jag är skyldig honom nått?
Om de är nån som är skyldig är det han för alla pengar jag lagt ut på hyror, mat, presenter till barnen, typ alla hans kläder mm
Men jag vill inte ha med honom mer att göra!

Han skrev att han lämnade sin familj för min skull!?
Var inte jag familj?
Och han som gift man är på mig som ett plåster på jobbet, satt vid mitt skrivbord, våran fikaarea, ringde mig varje dag?
Jag gjorde inte det. Jag påminnde honom ALLTID att han var gift o har barn.
Nä fyfan! Hur funkar män egentligen?

Han är verkligen en klockren jävla rövhatt, du har så rätt! Pepp till dig, var arg, du har inte gjort något fel i detta! 💪
 
Nej det tror jag inte heller.
Många i min närhet har påpekat hur han beter sig men då har jag istället tyckt de inte förstår.
Att han nu ger tillbaka en tavla jag målat till hans son som han haft över sängen bevisar ännu mer hur självcentrerad han är.
Han är riktigt sur och allt är visst mitt fel. Han verkar tycka jag är skyldig honom nått?
Om de är nån som är skyldig är det han för alla pengar jag lagt ut på hyror, mat, presenter till barnen, typ alla hans kläder mm
Men jag vill inte ha med honom mer att göra!

Han skrev att han lämnade sin familj för min skull!?
Var inte jag familj?
Och han som gift man är på mig som ett plåster på jobbet, satt vid mitt skrivbord, våran fikaarea, ringde mig varje dag?
Jag gjorde inte det. Jag påminnde honom ALLTID att han var gift o har barn.
Nä fyfan! Hur funkar män egentligen?
Att han valde att lämna sin fru och barn är ju hans eget beslut, knappast något du ska behöva ta ansvar för. Han får väl ta ansvar för sina egna handlingar.
 
Min chef var förbi och frågade hur jag mår, han kommer nästan varje morgon och stämmer av vilket är väldigt tryggt för mig.

Enligt honom har mitt ex kontaktat honom och "hävt ur sig endel" han tyckte min chef gjorde fel som lät mig få kontakt med företagshälsovården? Och ifrågasatte det. Sen endel andra saker min chef sa att han ska ta tag i.
Mitt ex är beodrad att vara hemma från jobbet just nu pga hur han mår/beter sig :crazy:

Usch jag känner hur hela jag bara börjar darra i kroppen
 
Min chef var förbi och frågade hur jag mår, han kommer nästan varje morgon och stämmer av vilket är väldigt tryggt för mig.

Enligt honom har mitt ex kontaktat honom och "hävt ur sig endel" han tyckte min chef gjorde fel som lät mig få kontakt med företagshälsovården? Och ifrågasatte det. Sen endel andra saker min chef sa att han ska ta tag i.
Mitt ex är beodrad att vara hemma från jobbet just nu pga hur han mår/beter sig :crazy:

Usch jag känner hur hela jag bara börjar darra i kroppen

Bra chef! Ditt ex kommer nog att få lite problem att jobba där i fortsättningen... med rätta!

Skickar lite pepp på fredagsmorgonen :banana: :heart
 
Min chef var förbi och frågade hur jag mår, han kommer nästan varje morgon och stämmer av vilket är väldigt tryggt för mig.

Enligt honom har mitt ex kontaktat honom och "hävt ur sig endel" han tyckte min chef gjorde fel som lät mig få kontakt med företagshälsovården? Och ifrågasatte det. Sen endel andra saker min chef sa att han ska ta tag i.
Mitt ex är beodrad att vara hemma från jobbet just nu pga hur han mår/beter sig :crazy:

Usch jag känner hur hela jag bara börjar darra i kroppen
Heja din chef! Chefen har läst av exet och ser att han är en idiot. Exet har inget med vad du får för hjälp att göra.
 
När jag kom ut till bilen igår stod mitt exs bil bredvid. Något jag insåg nu då chefen sa att han är beordrad att vara hemma? Så han var ju inte på jobbet igår.
Idag var även vindrutetorkarna uppe och det är nått han gjort innan på en bil som ofta var felparkerad utanför mig...
 
När jag kom ut till bilen igår stod mitt exs bil bredvid. Något jag insåg nu då chefen sa att han är beordrad att vara hemma? Så han var ju inte på jobbet igår.
Idag var även vindrutetorkarna uppe och det är nått han gjort innan på en bil som ofta var felparkerad utanför mig...

Tar han kontakt med dig så upplys om att du inte vill ha med honom att göra. Fortsätter han kontakta dig så polisanmäl.

Var försiktig och se till att ta hand om dig :heart
 
Tar han kontakt med dig så upplys om att du inte vill ha med honom att göra. Fortsätter han kontakta dig så polisanmäl.

Var försiktig och se till att ta hand om dig :heart

Ja jag vill helst inte prata med honom så vill inte ens be honom sluta med detta.
Men ska säga till chefen om det fortsätter.
De är parkeringen utanför jobbet och de är min bil nån ställt upp vindrutetorkarna på. De kan vara nån annan som gjort det men de finns kameror om det nu skulle hända nått annat vid just bilen.

Trodde inte han skulle bete sig såhär men jag ser ju mer o mer hur illa det varit. Förhållandet:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok I hela mitt liv har jag lidit av prestationsångest och en känsla av att aldrig prestera tillräckligt bra. Inte ens när jag innerst inne...
Svar
4
· Visningar
537
Senast: Cosinus
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 047
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 231

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp