Bukefalos 28 år!

Han pinkade på farsan!!

Dingelass

Trådstartare
Igår va vi i sommarstugan,farsan o hans familj+hundar
brosan
o jag o min lilla familj o vår hund då..


Efter maten solade vi o då rätt va d va så pinkade min hund på min pappa...??:eek:
om d nu va me flit vet ja inte?om han kanske bara ville pinka på hans stol...?
Varför gjorde han så egentligen??

En kompis hund gjorde samma,fast inomhus o på benet på en polis!:D
 
Sv: Han pinkade på farsan!!

hehe, kanske inte så skoj för den som vart träffad... men vet att min ena hund när han just kommit som omplaceringshund och jag var på kurs på klubben så kissade min hane på min kompis ben, tror han vart så förvirrad av allt omkring... så de bara hände.
Detsamma gjorde han veckan därpå, men då på hindret som han skulle skutta över :confused:
 
Sv: Han pinkade på farsan!!

Rent spontant så tänker jag att det är en "jag äger dej" grej att pinka på nån så Men..
min hund e inte sån..alls..
han Vet att han e längst ner i flocken,
han smyger ut i hallen me låg svans om det kommer in nån när vi inte e hemma,han lyder min lillasyster på11år som han träffar bara ibland..
Han e inte nån kaxig hund som jag tänker d skulle va till o göra så..?
 
Sv: Han pinkade på farsan!!

Min hanhund har också "råkat" pinka på mig.:crazy:
Jag säger råka eftersom det verkade på honom som om det bara hände och han blev väldigt förvånad när jag hoppade åt sidan och röt "men vad gör du?".
Efteråt funderade jag länge på varför han gjorde så men kom inte fram till nått och har nu bestämt mig för att gesten inte var symbolisk. Men det hade ändå varit kul om nån hade någon teori.:idea:
 
Sv: Han pinkade på farsan!!

En gång tänkte min äldste hanne kissa farligt nära mig... Men sen upptäkte jag att det var en "tik-kiss-fläck" precis brevid där jag satt som luktade jätte gott och han kissade på den så fort jag aktat mig.. Kan det ha varit något sådant?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 557
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 042
Senast: Sel
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 489
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp