Bukefalos 28 år!

Han tar av sig betesreduceraren

KajsaDG

Trådstartare
Har en minis som måste ha betesreducerare, alternativet är liten grushage.
Problemet är att han får av sig den på typ 1 minut. Jag har satt en grimma ovanpå men det hjälpte inte. Några tips?
 
Har en minis som måste ha betesreducerare, alternativet är liten grushage.
Problemet är att han får av sig den på typ 1 minut. Jag har satt en grimma ovanpå men det hjälpte inte. Några tips?
Jag gör två flätor i manen som jag fäster ihop ändarna på så det blir som en ögla och så drar jag nackstycķet på betesreduceraren igenom öglan sas.
 
Har en minis som måste ha betesreducerare, alternativet är liten grushage.
Problemet är att han får av sig den på typ 1 minut. Jag har satt en grimma ovanpå men det hjälpte inte. Några tips?
Det finns om du har greenguard en grimma till den vilket gör att hästen omöjligt nästan kan få av sig grimman. Den fungerade super på min häst.
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 235
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok File är hemma, för VAM (vård av matte). S från Ren Service är sjuk, Ren Service återkommer om ev besök i morgon.... Låt oss hoppas att...
Svar
3
· Visningar
343
Senast: IngelaH
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 600
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej! Behöver lite råd och tips!☺️ Köpte ett halvblod på 17år för 1 månad sedan. Ej igångsatt, har inte blivit riden regelbundet på flera...
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: KAROLIJNAH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp