Bukefalos 28 år!

Handdukar, era fluffigaste och mjukaste tips.

Tonto

Trådstartare
Jag behöver köpa några nya set med handdukar, men har verkligen ingen koll på vart jag hittar mjuka, fluggiga handukar av hyffsad kvalité. Undviker gärna plast i mina handdukar med. Någon som har tips?
 
Jag brukar köpa handdukar i England för de är helt klart bäst där till bäst pris. Men har man pengar att spendera hade jag valt Mille Nottis handdukar tillverkade av eko-bomull. De är tjocka och fina! Dessutom torkar de bra och inte bara flyttar vattnet över huden.
 
Jag behöver köpa några nya set med handdukar, men har verkligen ingen koll på vart jag hittar mjuka, fluggiga handukar av hyffsad kvalité. Undviker gärna plast i mina handdukar med. Någon som har tips?

Christy och Sheridan. Båda finns i nätshoppar i UK. Inget slår deras handdukar (min absoluta favorit är Christys Supreme Hygro).
 
Hemtex Hotel Selection tycker jag är väldigt mjuka och fluffiga. De tar en himla massa plats i skåpet. Vi har haft våra i tre år och de är fortfarande jättefina.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte...
Svar
4
· Visningar
375
Senast: Eli
·
Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 055
Senast: SiZo
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
597
Senast: Åsa A
·
Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 553
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp