Handelsträdgård Växjö med omnejd?

athena_arabians

Trådstartare
Jag ska som sagt ut på en liten odyssé imorgon... och vill ha tips på handelsträdgårdar nära Växjö (jag har släp och inte gott om tid så den ska vara lättillgänglig). Det jag söker är en "riktig" handelsträdgård, inte Plantagen etc.

Jag åker via Örebro-Motala-Eksjö så jag tar gärna tips längs vägen också. Finns det någon riktigt bra längs E4:an jag åka hem via Jönköping-Gränna också.
 
Jag ska som sagt ut på en liten odyssé imorgon... och vill ha tips på handelsträdgårdar nära Växjö (jag har släp och inte gott om tid så den ska vara lättillgänglig). Det jag söker är en "riktig" handelsträdgård, inte Plantagen etc.

Jag åker via Örebro-Motala-Eksjö så jag tar gärna tips längs vägen också. Finns det någon riktigt bra längs E4:an jag åka hem via Jönköping-Gränna också.
Spakarps plantskola, några km utanför Eksjö på vägen mot Vetlanda. (Ca 2km från 32an)

Klockaregårdens trädgårdsbutik i Öhr, dock en bit ifrån Växjö och kanske inte riktigt "längs vägen"
 
Spakarps plantskola, några km utanför Eksjö på vägen mot Vetlanda. (Ca 2km från 32an)

Klockaregårdens trädgårdsbutik i Öhr, dock en bit ifrån Växjö och kanske inte riktigt "längs vägen"
Klockaregården är väl längs vägen, ligger på vägen mot Jönköping, ca 10 minuter från Växjö.
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 423
Senast: LaMagia
·
Gravid - 1år Hur gör ni om det visar sig att er partner inte klarar av föräldrarollen så bra som ni båda hoppats..? *långt* Vi visste från början...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
30 821
Senast: Badger
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 221
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Hur får man en anhörig som de senaste åren (ca fem) inte riktigt fullt ut klarat av att ta hand om sig själv att förstå behovet av hjälp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp