Handla på equinet

L

_LeLLe89_

Nån som har handlat på Equinet?
Funkar det bra? Hur lång tid tar det innan man får hem varorna?
Deras grejor är ju ganska mkt billigare än va dom är i vanliga affärer!! :)
 
Första gången jag beställde där tog det 2-3 veckor innan det kom.
Andra (och kanske sista?) så fick jag det efter ca 2 veckor. Dock skulle jag byta ett täcke och skickade tillbaka det 26/11. Har fortfarande inte fått täcket, mail eller telefon ang vad som har hänt. :mad: Trots att jag ringde julveckan och då fick han som svarade mitt telefonnummer och någon skulle höra av sig igen. :mad: :mad: :mad:
Nu börjar jag bli tämligen förbannad, dels så hade jag behövt täcket nu och sen så är det ändå nästan 1500:-.... :mad: :mad:
Så nu är jag på krigsstigen, verkligen :crazy: och har ringt men ingen har svarat, iof så har det varit klämdagar men jag ska kasta mig på telefonen så snart jag kan på onsdag. :crazy: :mad:
 
Jag har handlat där och tycker att det funkar kanonbra! Känner de som har det så jag har fått levererat grejorna till ridhuset där vi ändå träffas, perfekt! :)
Mina leveranser har tagit mellan 5 dagar och en vecka ungefär.
 
har beställt därifrån några gånger har funkat jättebra och tagit mellan 1-3 veckor ungefär.
 
jag har beställt ett pannband därifrån (HG) men det fanns inte på lager, så de sa att det kunde ta ett tag. (detta var i skiftet nov/dec)
Men jag fick ingen orderbekräftelse, så jag mailade igen och frågade kundtjänst.. de har inte svarat än.. :mad:
 
Jag har åzå handlat en del där, och där har blivit en och annan miss (dock inget "farligt"), mitt tips är att ringa till dom om man har problem nu...gjorde jag och fick veta att den person som haft hand om bestälningar osv. slutat oväntat så där var lite kaos.

Men jag tycker dom är helt OK!!
 
Är det billigt? Jag var innne på hemsidan och tyckte det var ganska så DYRT.. men det kanske är jag som är snål?? :confused:

/malu
 
Är det någon som vet om de bara har postorder, eller "vanlig" butik med? :confused:
 
jag tycker iaf att de va billigt.. jämför me andra affärer som säljer samma märkesgrejer, tex en dy'on förbygel hade ja tänkt köpa den kosta typ 1900:- på equinet här i sthlm kostar den 2700:- :crazy:
 
Jag köpte mitt Horsewaretäcke därifrån och det tog bara en knapp vecka innan jag fick hem det. Funkade jättesmidigt och jag beställer gärna från dem igen :bow:
Min kompis beställde ett Sverigetäcke (från dem som tillverkar det, inte equinet alltså) en dag efter mig och hon fick sitt efter 3 månader ungefär efter massa krångel och missar :crazy:
 
Det kansek handlar lite om vad för storlekar man beställer? :confused: Det finns ju vissa som det är mer åtgång på än andra...

JAg blev iaf lovad mitt till nästa vecka :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 872
Juridik & Ekonomi Min bil ska in på verkstad och jag blir troligen tvungen till att ta en hyrbil under tiden. Ser att man kan hyra en elbil relativt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 320
Senast: Fetaost
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: MiniLi
·
Samhälle Nyligen blev en kändis dömd för köttstöld eftersom hen inte hade blippat alla varorna i korgen. Min fråga blir då, har ni råkat ut för...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 102
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Engelsk grammatik
  • Köpa hus
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp