Bukefalos 26 år!

handla western grejer på postorder?

kamomillo

Trådstartare
Går det?
Var köper ni alla grejer till era hästar?
Jag hittade ett träns i H**ks som jag ville ha, men det fanns inte inne förrän i slutet på september, så därför undrar jag om det finns andra förslag?

Snälla, hjälp mej!
* Jenny *

E

eldhroka

Jag har köpt flera saker från en butik i Sthlm.. De har jättebra service.. Du kan pm:a mig om du vill veta vad de heter, vet inte om man får skriva ut det här..

Mvh Anna :)

B

Blaze_Of_Glory

det finns en bra butik som ligger granne med h**ks i stockholm. annars kan du gå till http://western.nu dr du hittar länkar till bland annat butiker.

kamomillo

Trådstartare
Tack!
Nu har jag hittat en massa sidor, mad MASSOR av snyggt... :love:

NU, gäller det bara att välja :angel:

* Jenny *

kamomillo

Trådstartare
Tack för all hjälp allihopa!
Jag har hittat så mycket fint.
Det kan bli dyrt de här.... :angel:

* Jenny *

Liknande trådar

Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 255
Relationer Jag har funderat på en sak väldigt länge och jobbat aktivt med på ast-teamet är att säga nej, sätta gränser och stå på sig. Jag har små...
2
Svar
31
· Visningar
2 215
Hundavel & Ras Hej! Jag har två olika frågor som jag skulle bli jätte glad om nån kan svara på! :heart Den första frågan är att jag har sett att i...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 525
Övr. Hund Lugn allihop - jag är absolut inte intresserad av att skaffa något sådant! Sambon kom hem och berättade att en till honom ytlig bekant...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 26
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar