handla western grejer på postorder?

kamomillo

Trådstartare
Går det?
Var köper ni alla grejer till era hästar?
Jag hittade ett träns i H**ks som jag ville ha, men det fanns inte inne förrän i slutet på september, så därför undrar jag om det finns andra förslag?

Snälla, hjälp mej!
* Jenny *

E

eldhroka

Jag har köpt flera saker från en butik i Sthlm.. De har jättebra service.. Du kan pm:a mig om du vill veta vad de heter, vet inte om man får skriva ut det här..

Mvh Anna :)

B

Blaze_Of_Glory

det finns en bra butik som ligger granne med h**ks i stockholm. annars kan du gå till http://western.nu dr du hittar länkar till bland annat butiker.

kamomillo

Trådstartare
Tack!
Nu har jag hittat en massa sidor, mad MASSOR av snyggt... :love:

NU, gäller det bara att välja :angel:

* Jenny *

kamomillo

Trådstartare
Tack för all hjälp allihopa!
Jag har hittat så mycket fint.
Det kan bli dyrt de här.... :angel:

* Jenny *

Liknande trådar

Oro
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 031
Senast: Squie
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
20
· Visningar
2 169
  • Artikel
Dagbok Om det flyger en svart drake över himlen från solen och försvinner bakom ett moln betyder det då att man måste prata om drakar om man...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Rocka sockorna