Bukefalos 28 år!

Hångla med en gift man

runa

Trådstartare
Nya funderingar, nytt nick...

Var ut på stan med en kompis igår kväll - båda singlar. Träffade en kille/man som jag sett förut och sagt några ord till på en stor utomhusfest hos en arbetskollega för något år sedan. Tyckte från första gången jag såg honom att han var mycket attraktiv. ...och han har en vacker fru...:arghh:

Igår blev vi och snackade lite vid en bardisk. Vi var ett gäng. Under diskussionerna började killen spontanröra vid mig mer och mer, gav mig blickar om jag hamnade lite utanför och han hölls hela tiden i närheten.
Då det var dags att byta krog så ville min kompis hem, men jag fortsatte tillsammans med killen. Han ville hålla om mig eller gå armkrok och sökte närhet. Vi kom till nästa ställe och höll ihop - bara han och jag. Kan tillägga att jag bor i en relativt liten stad där det alltid är en massa bekanta ute ="riskabelt" för honom som gift att umgås och röra vid andra tjejer.
Jag frågade honom om han tyckte det var ok att visa sig på det sättet på den krogen, och han påstod att det inte var några problem. Han skulle inte ha ågren dagen efter (idag alltså). Han fortsatte röra vid mig mest hela tiden. Vi satte oss i en soffa i ett hörn och hånglade lite. Jättetrevligt (!!) men min moral gjorde sig påmind och jag påminde honom igen om hans civilstatus.

Efter ett tag gick vi ut tillsammans och han fortsatte röra vid mig och hålla om mig, hålla i handen osv. Jättetrevligt det också! Han är skitmysig!

Vi kysstes lite och han ville att jag skulle komma hem till honom. Frun var bortrest. Givetvis gick jag inte med på det trots en massa övertalningsförsök. Jag skulle väldigt gärna ha viljat åka med honom, men min moral satte stopp.

Vad är det som händer?? Under hela kvällen var det han som var mera på och jag som mera hade fötterna på jorden. Hade lust att släppa allt och bara låta attraktionen styra, men är på nåt sätt glad att jag inte släppte efter - fast på samma gång ångrar jag mig. Hade säkert varit en härlig upplevelse. Jag är mycket attraherad!

Ja? Vad är det som händer???
 
Sv: Hångla med en gift man

Jag har svårt att se hur hans förhållande blir ditt ansvar.

Ja det är så jag tänker också egentligen, men iom att det är en liten stad så är riskerna "större"och jag är inte speciellt sugen på att bli inblandad i nåt större bråk och elände.
...men jag är väldigt sugen på honom. Ahh!:o
 
Sv: Hångla med en gift man

Ja? Vad är det som händer???

Förstår faktiskt inte frågan. Du har ju precis beskrivit rätt detaljerat precis vad som hände.

Han var sugen på lite hångel, du var på men ville inte gå hela vägen.

Vad han vill och vad han tänker är nog en fråga att ställa honom, hellre än att gissa på nätet.
 
Sv: Hångla med en gift man

Ja det är så jag tänker också egentligen, men iom att det är en liten stad så är riskerna "större"och jag är inte speciellt sugen på att bli inblandad i nåt större bråk och elände.
...men jag är väldigt sugen på honom. Ahh!:o

Om din största farhåga är att dömas av omgivningen så kanske det är ett alternativ att träffas utan publik?
 
Sv: Hångla med en gift man

Om din största farhåga är att dömas av omgivningen så kanske det är ett alternativ att träffas utan publik?

Skulle gärna göra det! ...och hade ju haft chansen till det, men moraltanten i mig sa nej.
 
Senast ändrad:
Sv: Hångla med en gift man

Eller varför inte inte låta bli att göra något som man inte vill/kan stå för?

Ja, det är så klart också en variant. Personligen tycker jag att mannens eventuella otrohet är hans eget ansvar och TS framstår för mig som mer orolig för vad omgivningen ska tycka än för eventuellt eget dåligt samvete. Mitt lösningsförslag baserades på det.

Nu kanske frågan ändå är inaktuell, om det var ett "engångserbjudande" som löpt ut i och med att kvällen tog slut.

Edit: Ser i senaste inlägget att du hänvisar till moraltanten, TS. ;) Då gäller inte mitt svar.
 
Sv: Hångla med en gift man

Jag anser också att hans otrohet är hans ensak. Det får han hantera hur han önskar.

MEN jag inser också att jag kommer att bli en del av den i TS fall, och känns det helt oöverstigligt att bli en del i ett gapigt triangeldrama alt. en visa på stan i en liten ort hade jag för min egen skull avstått från handlingen.
 
Sv: Hångla med en gift man

Han har ju ansvar för sina egna handlingar. Anser han att det är värt det så är det väl så.
 
Sv: Hångla med en gift man

Jag har varit med om det några gånger, att upptagna killar (allstå i seriösa förhållande, sambos, förlovade osv.) varit på mej. Jag har vetat att dom har varit upptagna och jag har varit den som i ett tidigt stadie sagt nej och avbrutit. Jag tycker det är så sjukt vidrigt, min lust styr iaf inte över min värdighet. Det har varit jag som varit singel men skulle aldrig kunna göra något när jag vet att den andra är upptagen (om inte annat med respekt för dennes partner). Det är inga män för mig och mitt samvete skulle aldrig tillåta det. Tappar allt vad lust heter när jag tänker på att dom bedrar sin partner som inte anar något.
 
Sv: Hångla med en gift man

Han har ju ansvar för sina egna handlingar. Anser han att det är värt det så är det väl så.

Jo så är det. Jag kan inte ta ansvar över hans snedsprång, men jag vill inte ställa till det heller.
Kanske jag borde ha åkt med honom ändå :banghead: och inte ha så hög moral...
...fast om det vill sig så kommer det flera tillfällen - och förhoppningsvis under andra omständigheter. Attraktionen lär väl inte försvinna...
 
Sv: Hångla med en gift man

Det låter väl ytterst tramsigt att påminna honom om att han är gift och sedan hångla vidare? Antingen hånglar man och låter honom ta ansvar för sitt liv eller så låter man bli att hångla, bara.

Om tråden är på allvar, vilket såna här trådar inte alltid är, så låter det enklast att se det som ett engångs fyllehångel och sen gå vidare i livet.
 
Sv: Hångla med en gift man

Kalla mig gärna tramsig om det känns bättre så ;-)
Jag handlade efter vad jag tyckte var bäst då, och det står jag för.

Den här tråden är på allvar! Hände för mindre än 12 timmar sedan.
 
Sv: Hångla med en gift man

Jo så är det. Jag kan inte ta ansvar över hans snedsprång, men jag vill inte ställa till det heller.
Kanske jag borde ha åkt med honom ändå :banghead: och inte ha så hög moral...
...fast om det vill sig så kommer det flera tillfällen - och förhoppningsvis under andra omständigheter. Attraktionen lär väl inte försvinna...

Jag "håller på" med en inte gift sådan men han har sambo och barn, vi är dock väldigt bra vänner också utöver sexdelen. Så det är lite sådär att händer det så händer det ungefär, tänder man till så gör man.

Jag har sagt till ett par gånger just för att jag inte vill förstöra någonting men han har sina skäl säger han och han har sin egen vilja och kan ta beslut själv och det är ingenting som jag kan eller ska ta något ansvar för. Han vet vad han gör..enligt honom själv iallafall.

Vi har heller inte svårt att umgås "öppet", vi är ju faktiskt nära vänner och han hjälper mig med mycket och det vet sambon om.
 
Sv: Hångla med en gift man

Jag har varit med om det några gånger, att upptagna killar (allstå i seriösa förhållande, sambos, förlovade osv.) varit på mej. Jag har vetat att dom har varit upptagna och jag har varit den som i ett tidigt stadie sagt nej och avbrutit. Jag tycker det är så sjukt vidrigt, min lust styr iaf inte över min värdighet. Det har varit jag som varit singel men skulle aldrig kunna göra något när jag vet att den andra är upptagen (om inte annat med respekt för dennes partner). Det är inga män för mig och mitt samvete skulle aldrig tillåta det. Tappar allt vad lust heter när jag tänker på att dom bedrar sin partner som inte anar något.
Håller med dig!

Jag tycker att det är hemskt respektlöst mot hans fru att tillåta hångel. Be honom skilja sig först om han är intresserad av andra. Det skulle vara hemskt att tro att allt är bra i ett äktenskap och att mannen är attraherad av mig, ifall han har någon annan bredvid. Vem tänker han på när vi har sex osv. Inte bara han gör fel, utan jag tycker också att TS gör fel.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
39
· Visningar
3 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 476
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 642
Senast: tott
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 533
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp