Hanhund som "sprutar ner sig"

confetti

Trådstartare
Har en 14 månaders dvärghane som idag på en utställning sprutade ner sig själv när det gick förbi en liten tik.
Alltså det kom säd och allt och han svällde upp.

Ska ringa vetten imorrn och fråga vad det beror på men tänkte kolla här först ifall det är någon som varit med om det förut?

Han är inte alls särskilt sexuell av sig annars, juckar ALDRIG på vare sig folk eller hundar och brukar inte vara speciellt intresserad av tikar heller.
 
Sv: Hanhund som "sprutar ner sig"

nej, inte hört talas om.
Kan tänka mig att hormonerna rusar o att tiken kanske var i höglöp?
 
Sv: Hanhund som "sprutar ner sig"

Äsch, han fick kåtslag helt enkelt. Hände en tidigare hund. Helt pötsligt ser jag hur folk på busshållplatsen skrattar. Hunden står och juckar rätt i "ingenting" och just som jag ska säga nej sprutade han.

Hunden var aldrig nån kåtbock som skulle jucka på folk eller saker men just den gången blev det översvall i tonårskroppen.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 085
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 202
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Jag skriver åt en kompis som har en hanhund som är 3,5år gammal, en liten blandras. Hunden har börjat få det jobbigare och jobbigare när...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min svågers 16 månader gamla ESS, allmänt kallad "Slyngeln", har fram till nu varit en ganska normal valp och unghund för sin ras. D.v.s...
Svar
7
· Visningar
1 671
Senast: Viveka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp