S

strumpan

våran hund är 8år.Grannens hund äromkr 2,5år.
domtål inte se varandra.Morrar går och spänner sig.Domhar tidigare när den yngre killen varung framtill ca.året lekt skitsnällt.Nu ska hon kastrera sin hund på Tisdag.Har hart att hundar som kastreras luktar honhund.Stämmer det.Tyvärr är min hund för gammal för kasttrering.Men det skulle vara kul om dom kunde leka igen och inte bråka så jäkligt.Det blir ju onödiga skador på bägge.Några råd??
 
Bråkar de även om den yngre hundens husse eller matte inte är med?
 
Ja den brukar rymma om den får tillfälle.Då gäller det att jag inte är ute med min.
 
Kan vara så att den yngre hunden testar sina gränser mot den äldre hunden.

För att se om den kan bestämma ..

Din hund ( den äldre ) tycker att yngre hunden borde läxas upp..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 228
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 002
Senast: ako
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
662
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
10
· Visningar
1 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp