Hannah sitter!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hannah sitter!

ååh, sicken sööt! :bump:
vilka fina ögon =)
 
Sv: Hannah sitter!

Hon har verkligen knallblåa ögon, och hade det redan när hon föddes. Jag trodde de skulle ändra färg, men de "håller" än! :) (Pst, en del säger att hon fått "mina" ögon" *skryter lite* :o )
 
Sv: Hannah sitter!

Mycket försigkommen minsann! Hur gammal är hon? Leo är 6 månader den 17e.
 
Sv: Hannah sitter!

Urgullig :) De får plötsligt sån koll på omgivningarna när
de lär sig att sitta. Men var glad så länge hon bara sitter, Min dotter springer nu och det är jobbigt att hänga med i hennes tempo ;)
 
Sv: Hannah sitter!

Daydream skrev:
Mycket försigkommen minsann! Hur gammal är hon? Leo är 6 månader den 17e.

Hon blir 6 månader den 19:e, nästan en synkis :) Hur pass sitter Leo? Hannah satt stadigt nu i början på veckan, åtminstone ca 10-15 sekunder så man hann ta kort... :smirk: Det är roligt att höra om bebisar i samma ålder :)
 
Sv: Hannah sitter!

Smulan75 skrev:
Urgullig :) De får plötsligt sån koll på omgivningarna när
de lär sig att sitta. Men var glad så länge hon bara sitter, Min dotter springer nu och det är jobbigt att hänga med i hennes tempo ;)

:smirk: :smirk: Jag vet. Är faktiskt rätt nöjd över att hon än så länge befinner sig en stund på det stället man placerade henne...! :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 705
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 538
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 200
Senast: manda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 237
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp