Hantera oönskad uppmärksamhet (Utbruten från dejtingtråden 25!

Jahapp, nu har jag pratat med honom. Eller åt honom är väl mer rättvist att skriva... Han satt ute och rökte när jag skulle ut med hundarna så jag gick över gatan med dem i släptåg, rosa ljushalsband och jackor och whatnot.
Först hälsade han som vanligt men när jag inledde med att det var bra att han var ute och att jag hade velat prata med honom före helgen, och han insåg vad det handlade om flög han raskt upp, stängde dörren bakom sig och började göra "hyssj-gester" och peka mot dörren och fönstret och dämpat säga "Sorry, sorry..!"
det fanns ingen Tvekan om att han visste om att de där jävla lapparna varit oönskade! 😤
Han hade inget annat att säga, men jag lyckades i alla fall få ur mig ett "I don't care!" till allt hyssjande och att jag har rätt att säga hej till folk som folk,och att om det landar en lapp till innanför dörren ringer jag polisen!


Sedan gick han in och jag gick ut med hundarna till parken och hyperventilerade och grinade. Ehum.
:banana::banana::banana:
Åh fan vad bra! Hoppas att du kan, när de första känslorna lagt sig lite till ro, känna dig lika stolt över dig själv som vi är! :love::love::bow::bow:
 
Jahapp, nu har jag pratat med honom. Eller åt honom är väl mer rättvist att skriva... Han satt ute och rökte när jag skulle ut med hundarna så jag gick över gatan med dem i släptåg, rosa ljushalsband och jackor och whatnot.
Först hälsade han som vanligt men när jag inledde med att det var bra att han var ute och att jag hade velat prata med honom före helgen, och han insåg vad det handlade om flög han raskt upp, stängde dörren bakom sig och började göra "hyssj-gester" och peka mot dörren och fönstret och dämpat säga "Sorry, sorry..!"
det fanns ingen Tvekan om att han visste om att de där jävla lapparna varit oönskade! 😤
Han hade inget annat att säga, men jag lyckades i alla fall få ur mig ett "I don't care!" till allt hyssjande och att jag har rätt att säga hej till folk som folk,och att om det landar en lapp till innanför dörren ringer jag polisen!


Sedan gick han in och jag gick ut med hundarna till parken och hyperventilerade och grinade. Ehum.
Wow va starkt gjort! Är så imponerad! Och va skönt det måste kännas att du lyckades!!
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
han insåg vad det handlade om flög han raskt upp, stängde dörren bakom sig och började göra "hyssj-gester" och peka mot dörren och fönstret
Hyssjande. Really? Vilken patetisk idiot.
jag lyckades i alla fall få ur mig ett "I don't care!" till allt hyssjande och att jag har rätt att säga hej till folk som folk,och att om det landar en lapp till innanför dörren ringer jag polisen!
Du är fantastisk.
 
Hyssjande. Really? Vilken patetisk idiot.
Du är fantastisk.

Ja alltså han hade verkligen ingenting att säga. Tror inte han sa ett enda ord utöver "Sorry. " och "I promise.". Han ville helt klart bara att jag skulle vara tyst och gå därifrån så att ingen skulle höra något. Jag är glad att jag inte sänkte rösten.

Och knapplån:
Idag känns det jättebra! :) Jag avskyr verkligen alla typer av konfrontationer och det blir ju alltid sådär att ju längre man väntar desto längre in sitter det.
 
Så otroligt bra gjort! 💪🏼

Inte bara för din egen skull, utan även för alla oss andra. Det känns som att för varje kvinna som säger ifrån när hon blir kränkt så inspireras tio andra utsatta att göra samma sak. 👏🏼

Och nu när du hotat med polis är det ju bara att verkställa hotet, om han så mycket som sneglar mot din dörr med en lapp i näven.
 
Jahapp, nu har jag pratat med honom. Eller åt honom är väl mer rättvist att skriva... Han satt ute och rökte när jag skulle ut med hundarna så jag gick över gatan med dem i släptåg, rosa ljushalsband och jackor och whatnot.
Först hälsade han som vanligt men när jag inledde med att det var bra att han var ute och att jag hade velat prata med honom före helgen, och han insåg vad det handlade om flög han raskt upp, stängde dörren bakom sig och började göra "hyssj-gester" och peka mot dörren och fönstret och dämpat säga "Sorry, sorry..!"
det fanns ingen Tvekan om att han visste om att de där jävla lapparna varit oönskade! 😤
Han hade inget annat att säga, men jag lyckades i alla fall få ur mig ett "I don't care!" till allt hyssjande och att jag har rätt att säga hej till folk som folk,och att om det landar en lapp till innanför dörren ringer jag polisen!


Sedan gick han in och jag gick ut med hundarna till parken och hyperventilerade och grinade. Ehum.
Du är så bra!!
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Tack alla! :heart
Det verkar så futtigt nu, men man vet tamefan aldrig vem elle rvad man har att göra med. Någonstans står det ju inte rätt till i huvudet på en människa som börjar bete sig på det där viset.
Jag hoppas att det här satte sig nu och att han ger sig för GOTT och inte bara för några månader.
 
Tack alla! :heart
Det verkar så futtigt nu, men man vet tamefan aldrig vem elle rvad man har att göra med. Någonstans står det ju inte rätt till i huvudet på en människa som börjar bete sig på det där viset.
Jag hoppas att det här satte sig nu och att han ger sig för GOTT och inte bara för några månader.
Nej precis och jag tror det är därför många drar sig för att konfrontera. Man vet ju ärligt inte hur en annan människa reagera, och någon som redan visat sig ha ett stört beteende så känns risken större att hen reagerar galet.. :crazy:

Men bra gjort att du sa ifrån och hoppas han håller sig långt borta nu!! 💪
 
Nej precis och jag tror det är därför många drar sig för att konfrontera. Man vet ju ärligt inte hur en annan människa reagera, och någon som redan visat sig ha ett stört beteende så känns risken större att hen reagerar galet.. :crazy:

Men bra gjort att du sa ifrån och hoppas han håller sig långt borta nu!! 💪

Och det är med all rätt folk drar sig. Det har ju kommit upp mer än ett exempel i tråden på hur långt de här människorna kan ta det ibland.

Men den här tråden har gjort det lite lättare att dela med sig, och det känns tryggare! Jag har pratat med mor min och med en före detta arbetskamrat. Jag ska verkligen nämna det för chefen också, att jag haft problem.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp