Bukefalos 28 år!

Happy meal som vuxen?

alazzi

Trådstartare
Är jag den enda föräldern som väljer Happy Meal ibland när det är någon speciell leksak? Jag känner mig lite dum som vuxen när jag beställer ett Happy meal till mig själv bara för att barnet ska få en extra leksak:o Jag blir ju tillräckligt mätt så den biten är ju inget problem:D Jag har valt Happy meal när det har varit någon serie med roliga leksaker. Nu är det t.ex olika drakar från filmen "How to train your dragon" (vet inte vad den heter på svenska, bor i Tyskland).
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Jag äter OFTA en happy meal. Tycker det är precis lagom att snaska i sig. Fast finns det hot wings så köper jag till dom med :)
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Men fy på er! Jag har blivit upplyst om att det är 12 års gräns på Happy Meal!! :cool:

Har faktiskt hört om folk som blivit nekade att köpa, haha! Löjligt tycker jag, vad gör det Mc D för skillnad om man är 10 eller 30?

Och ja, händer att jag köper Happy Meal också för att komma åt leksaken :angel:
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Min mamma är 55 och köper alltid happy meal.
Finns alltid nån unge att ge leksaken till :p
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Kan man inte köpa leksaken lös längre? Det är jag ganska säker på att jag har gjort för ett par år sedan när grannflickan samlade på någon serie.

Vill man ha ett lika litet meal men ingen kartong och leksak så finns det ju ett lika litet meal också, om de inte har tagit bort det. Har för mig att det kostade någon krona mindre också.

Har ledsnat på Donken till och med som bakfyllemat så jag har ingen stenkoll på sortimentet, men testa att fråga i kassan!
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Ofta är ju leksakerna väldigt värdelösa, men ibland så är det något som barnet uppskattar och då vill barnet ha allt i serien förstås. Jag har tidigare köpt vissa saker separat, för många år sen, men jag vet ärligt talat inte om man får göra det numera. Har inte ens frågat. Någon som vet?
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Jag köpte de rosa ice age glasen i fjol. Kostade 10:- st har jag för mig... Köpte dessutom dubbla happy meal, hihihi.
Inte dyrare än en vanlig big mac plusmeny men jag kunde få både kyckling nuggets o hamburgare... hihihi. dessutom dubbla drickor ;)
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Ett tips, lilla menyn.
nästan samma sak som happy meal, men utan leksak.
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Kan man inte köpa leksaken lös längre? Det är jag ganska säker på att jag har gjort för ett par år sedan när grannflickan samlade på någon serie.

Ja det har jag sett folk som gör. Fast tyska donken kanske har andra regler?
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Lilla menyn är större, det är mellan läsk och mellan pommes till den.
Om man nu vill ha det minsta så gäller Happy Meal :laugh:
 
Sv: Happy meal som vuxen?

Jag och dottern (2 år) brukar dela på en happy meal :p Jag har ofta ätit happy meal själv också då det är billigt och bra, och lagom mängd mat. Leksaken har min dotter fått, om det varit en leksak som inte funkar för henne eller när hon var för liten - och innan hon fanns för den delen - så har jag gett bort leksaken till en annan unge när vi ätit klart, det brukar vara populärt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp