Happy Mounth bett!

ia_

Trådstartare
Söker med ljus o lykta efter ett "äppel bett", RAKT, FULL CHEEK i storlek 10,5 alt 11,5 någon som vet vart ( på nätet) man kan hitta ett sådant?
VET att jag hittat ett i en internet butik, men typiskt nog hittar jag det inte igen... :mad:
 
Har ett exakt sånt, men tyvärr inte till salu. Pålla trivs jättebra med det! :D
 
Kollat genom alla länkarna under "bett" där fanns det inte..... :mad:

Fler förslag :confused:
VET att jag sett det på nätet ju :mad:
 
Kollade Eko förra veckan då hittade jag inget...

Jag hade ju ett sådant innan men det "fick fötter" när en av inackorderingarna flyttade för något år sedan :mad:
 
Det var många grejor som "fick fötter" när den personen var i närheten :mad:.

Sjävl har jag inte sett det på Eko på ett bra tag. Eko i Hyllinge har det inte, men det kanske kommer in något till Eko i Helsingborg?
 
Jag får leta vidare, Zeb vill ha sitt sådant bett NU ju... :(

Är irriterad på mig själv, för jag VET ju att jag sett det i en internetbutik för inte alls länge sen, men minnet sviker såklart... :mad: teflonminne kanske :crazy:
 
Tack!
Men tyvärr de hade inte heller det bettet, en massa andra varianter av HappyMouth, men inte det jag söker... :(
 
Kolla på Kilagården.com - bett
Det kostar mycket....
Du har inte funderat på att köpa ett happymoutth travbett för mindre än halva priset i stället? Finns på bidermans.com
Det är inte exakt samma, men funktionen påminner om varandra. Det skulle jag ha gjort. ;)
 
Har du något tips på en BRA engelsk internet shop då??
har nämligen hör många "skräckhistoreier" om folk som beställt från england....
 
nej något Happymouth travbett är INTE aktuellet, frö det första är det inte samma funktion på dem även om de påminner om varandra, min häst behåver "stänger" både uppåt o neråt inte bara neråt som på travbetten!

Kilgården.com hjälpte mig inte så mycket eftersom de inte hade internetbutik ju... tack ändå!
 
Nej Börjes har inte haft den modellen!
Har dessutom kollat med Svenska återförsäljarna av dem ( finns 2 st) o de tar inte in dem från huvudlevrantören ens... :(

Men jag har fixat från förra arbetsgivaren i USA nu istället, får det efter nyår!!

Tack alla som försökt hjälpa till iaf :bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 629
Senast: Saigon
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 652
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Hej... igen! Okej, nu är det så att jag har bestämt mig för att köpa hund, en vuxen hund. Jag har ju postat några trådar här på...
Svar
17
· Visningar
1 282
Senast: Tate
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 578
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp