Har bränt kort och andra dokument på en dvd skiva.

mag

Trådstartare
Vet att de är riktiga för jag har tittat på dem. Plötsligt går de inte att öppna på någon dator här hemma??? Min vännina kan öppna de i sin, vi har exakt samma dator, förutom att jag för ett halvår sedan installerade Windows 7 på alla här hemma, hon har Windows xp och det hade jag med tidigare. Är det det som är felet eller varför blir det så här? När jag stoppar in skivan står den bara och laddar och laddar som han liksom inte orkar starta. Eftersom det blir lika på alla datorer här hemma kan ju inte dvd spelaren i datorn vara trasig. Cd skivorna går utmärkt att starta och även film som är inspelad på dvd.:confused:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver tips och råd hur jag ska göra med min dator. För några dagar sedan "kraschade" min hårddisk. Jag kommer in på datorn men...
Svar
16
· Visningar
1 115
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag håller på att titta på en tv-serie som jag köpt på dvd. Har kollat på fem säsonger och igår när jag stoppade in den första skivan i...
Svar
9
· Visningar
2 768
Senast: Lokattan
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 657
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag formaterade min dator för ett tag sen och sen dess går det tydligen inte att kolla på dv-filmer längre. Jag har två luckor att...
Svar
7
· Visningar
1 614
Senast: CallMeAce
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp