Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

  • Ja

    Röster: 32 20,8%
  • Nej

    Röster: 122 79,2%

  • Antal omröstningsdeltagare
    154
  • Omröstning stängd .

ullo

Trådstartare
Linda8142 skrev och bad om denna omröstning.

Fråga:
"Har du klarat av att lösa Rubiks kub?"

Svarsalternativen är endast Ja eller Nej, så inga konstigheter nu! ;)
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Jag har aldrig klarat av den, känner mig lite dum eftersom typ alla (?) jag känner kan lösa den. :meh:
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

kl

har aldrig ens provat :) ..har inte tålamod med såna grejer
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Jag köpte en sån men den var redan löst, alla sidor var på plats, så det verkade bara dumt att krångla till det så jag lät den vara. Så svaret är nej.
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Nopes, har som mest fått till två sidor men gav sedan upp för att få till fler sidor var jag ju tvungen att rubba de som jag lyckades med.
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Jag har fått förklarat för mig hur man ska tänka för att lösa den, och teorin bakom var förvånansvärt enkel!

Men inte fan hjälpte det, jag lyckades inte lösa den ändå. :D
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Jag måste svara "nej" på det, fast jag och min kusin kom på ett rätt smart sätt när vi var små. :D

Vi jobbade oss fram till nästan rätt resultat, sen slet vi loss resten av klisterlapparna och bytte plats på dem. :D Alla vuxna gick på det.
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Nej, 3 sidor är max och nu skulle jag väl knappt klara två.
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

nej jag kan inte, fast jag har ett ex som kunde lösa den utan att titta :p
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Är det verkligen ingen som har löst kuben som Paul Rudds rollfigur har i Anchorman? :D

(Googla och skratta.)
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Nu känns det bättre - eftersom 85% inte klarat den så då kan jag ju inte vara korkad. :laugh:
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Nej, det har jag inte. Trots en bok där det står hur man ska vrida. Min pappa fixar det, men jag förstår inte trots boken :p
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

Yep! Men nu var det ett tag sedan, så jag har glömt de sista stegen... Egentligen är det riktigt lätt att lära sig :)
 
Sv: Har du klarat av att lösa Rubiks kub?

haha, beror väl på hur man ser det...
Jag lärde mig snabbt att plocka isär kuben och sätta ihop den med alla färgerna på plats.... :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 760
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Jag är så jävla bitter och trött. Jag önskar att jag kunde säga att jag ville jobba bort bitterheten men nej, det vill jag faktiskt...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: Lyan
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Svar
11
· Visningar
1 599
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp