Har du utrustning som...

L

LoveRindi

du bara har på hästen för att det är snyggt? Isf vad?
 
Nosgrimman, en engelsk, så löst spänd att det är en ren dekoration.

Sen kan ju schabrak istället för vojlock räknas dit med. Samma sak när jag har lindro isf skydd (skydden har jag dock inte för det ser fint ut utan för att ha just skydd ifall han skulle råka fladdra med benen och slå på sig själv etc. han stryker sig inte eller något).
 
Allt fyllar en funktion men får gärna vara fint (schabrak i snygga färger osv). Har inte viss typ av nosgrimma för att den modellen är snyggast.

Rider ofta utan nosgrimma men måste ju ändå ha den när jag tävlar.. :smirk:
 
Sadel (inkl tillbehör) och träns
När det går PRECIS lika bra att skritta ut på vägarna med grimma med tyglar i :)
 
Jag tycker så lite som möjligt är snyggast... :) så när jag rider blir de bara styret och en sadel och/eller vojlock/westernfilt. Styret varierar; sidepull,bitless,hackamoore,repgrimma eller bett+nackrem.
 
benlindor, shabrak
nosgrimma om det är tävling eftersom man måste,
turluva ;)
 
inte bara för att de e fint-finns e anledning till att jag använder grejerna oxå,men de kan ju lika gärna va ett fint shabrak som ett fult ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 172
Senast: Zacci
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Ni som har hästar med grovt tagel och håller manen kort, vad har ni för knep för att det ska bli snyggt utan att man förstör händerna...
Svar
16
· Visningar
1 138
Senast: iNHALE
·
Trädgård & Växter Vi har en liten tråkig rabatt där jag vill plantera en marktäckare. Problemet är att de små syrenernas rötter är enorma och att det inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp