Har haft lite problem med e-post ut från nya servern

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Sedan bytet av server för ca en månad sedan har viss e-post som skickats från servern inte kommit fram, en del har kommit fram som de skall vilket gjort att jag missat detta.
Sedan igår bör det återigen fungera för alla, hoppas jag.

Det handlar om e-post som skickas ut från själva forumet, störst problem har det nog varit för de som försökt skapa ett användarkonto och som då inte fått något mail för att bekräfta sin e-postadress.

Jag har därför precis skickat ut sådana till de som ännu inte bekräftat sin e-postadress den senaste månaden.

Övriga som saknar e-postmeddelanden om startade konversation eller annat där de bett om e-postnotiser får nog tyvärr försöka dubbelkolla på sidorna under Inkorg och Notiser så att de inte missat något.

Ledsen för strulet.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 494
Senast: Nahar
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 527
Senast: Loons
·
Äldre Fick detta på mailen och undrar om någon går på sånt här längre och betalar in summan det som står nästan längst ner " m, de enda pengar...
Svar
5
· Visningar
1 391
Senast: Billy
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp