Har jag gjort fel? (pass)

caradan

Trådstartare
Skickade iväg papprena om passreg i tisdags och kom på nu att jag kanske glömt ngt papper..

Jag skickade med:
*Chip pappret
*Id kontrollpappret m vet utlåtande ang tänderna
*Kuveret med tagel samt överblivna streckkoder

Men

Ska man skicka med ngt som styrker att han är min eller behövs inte det?? (gäller en svensk ridponny)
 
läste på reg för stor korsningshäst att man skulle skicka med ngt som styrker att man äger hästen men det kanske inte gäller för ponny då??
 
hur styrker man det eg om man tex köpt från hästhandlare?
 
ja kvitto räcker nog, men vad bevisar att kvittot gäller för just den hästen?
 
jag har ett ägarbevis på min häst, så jag skickade in en kopia på det + reg.bevis & id-pappret. Men jag har halvblod, så det är kanske inte samma som för ponnyer?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 128
Senast: krambanan
·
E
Hästvård Jag har ingen aning om detta hamnar i rätt forum, om inte så ber jag om ursäkt. Jo jag har hittat en häst som jag ska ha på foder för...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Empooo
·
Hästmänniskan Skulle behöva lite tips från er. Jag brukar ta emot lite hästar på in-/tillridning och försäljning i liten skala obs har inget företag...
2
Svar
24
· Visningar
3 080
Senast: Wild Rein
·
Hästmänniskan Har äntligen fått mitt pass från Asrp :banana:. Efter ett år av väntan tröttnade jag och sa att jag ville ha det prioriterat (betalade...
Svar
16
· Visningar
1 750
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp