Har katter mens?

lovehorses

Trådstartare
Jag har en fråga som jag vill ha svar på gärna ikväll.E lite orolig!:(
Igår märkte jag på min katt, hona att hon blödde från sin vagina, eller vad det heter....det droppa lite, och när hon satt på golvet blev det blodspår.
Tänkte väl inte så mycket på det, gissa att hon träffat någon snygg han katt.
Hon är inte steriliserad.
Men märkte nu att hon har det ännu.
Vad är det?
börjar bli orolig, om jag måste ta kontakt med veterinär imorgon.Men vill höra lite om det är någon som vet vad det är....

tacksam för svar!
 
Sv: Har katter mens?

îaf hundar kan blöda ur slidan vid löp, kanske katter med kan.

Det låter iallafall som en enkel uppgift för google!
 
Sv: Har katter mens?

urinvägsinfektion verkar kunna ge blödning.
Jag skulle ringa till veterinär om jag vore du.
 
Sv: Har katter mens?

Honkatter blöder oftast inte under löp, men de kan göra det. Oddsen att hon blöder pga. UVI, livmoderinflammation eller skada är dock högre så kontakta en veterinär.
 
Sv: Har katter mens?

Kontakta veterinär för precis som Sol sa så beror det oftast på tex livmoderinflammation. Fick operera min katthona igår då jag åkte in med henne efter att ha upptäckt blod från slidan kvällen innan. Det visade sig att hon hade en död kattunge i livmodern. Som tur va hade hon inte fått nån infektion av den och idag är hon precis som vanligt.
 

Liknande trådar

Hästvård Melanom? Har ju hört talas om det här med skimmel sjukan, men jag har en brun häst? 23 år, så ja, äldre och kanske inte så konstigt i...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: caballus
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 857
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 336
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 333
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp