Har man användning av en ”stallvagn”?

Följdfråga då eftersom svaren är såpass olika:p
Ni som valt att ha två vagnar, tillbringar ni mycket tid i stan med ”den fina” vagnen?
 
Köpte en väldigt begagnad vagn och ställde i stallet. Den är använd en del och den är smutsig och luktar häst. Skulle aldrig ha min vanliga vagn i stallet...
Så hade vi med, hade vår stående i stallet.
Sen så är pappan allergisk också så hade ändå inte kunnat ta hem den.
När dottern slutade m vagn fick den stå kvar till andra stallbebisar :D
 
Följdfråga då eftersom svaren är såpass olika:p
Ni som valt att ha två vagnar, tillbringar ni mycket tid i stan med ”den fina” vagnen?

Vad är mycket? Jag var i stallet nästan dagligen, tog mellan 2-5 timmar typ. Sen hade jag många fler timmar kvar på dagen att slå ihjäl tid på. Tyckte inte det var så värst kul att sitta ensam i lägenheten så var ofta på närliggande galleria.
 
Följdfråga då eftersom svaren är såpass olika:p
Ni som valt att ha två vagnar, tillbringar ni mycket tid i stan med ”den fina” vagnen?
Beror väl på hur man bor...
Som jag skrev tidigare, så överlevde vår "finvagn" alla våra 4 barns behov. Dvs den användes inte jättemycket, men tillräckligt för att vara värt det.

Våra stallvagnar har varit äldre vagnar som vi ärvt eller köpt begagnade väldigt billigt. Finvagnen köpte vi ny.
 
Bodde i lägenhet först och hade vagnen stod i hallen. Hade verkligen inte funkat att ha en som luktade hästbajs där... Gick väldigt mycket i centrum då med, så den smidiga nyinköpta vagnen funkade bra i hissar i affärer osv.
Flyttade sedan till hus med garage/förråd och då kunde ju vagnen bo där. Men hade inte velat ha den i stallet ändå.
 

Liknande trådar

Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
822
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 495
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 813
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp