har ngn prövat detta ylletäcke??

F

furuskär

Är sugen på detta täcke (men det är ju väldigt dyyyrt) så jag vill gärna höra om det är ngn som har erfarenhet av det? Finns på equinet.

täcke
 
tack, har tittat. Men deras täcken verkade rätt tunna. jag vill ha ett ganska tjockt ulltäcke. :bump:
 
Sv: har ngn prövat detta ylletäcke??

jag har haft och har ett flertal equalityline täcken, och alla har varit i jätte bra kvalite och haft bra passform. rekommenderar de verkligen!
 
Sv: har ngn prövat detta ylletäcke??

Varför inte kolla om det lönar sig att sy ett eget? :idea:
Om pållen bara ska ha det i boxen för att torka svett med behövs ju bara ett tygstycke..
En tanske bara.. :)
 
Sv: har ngn prövat detta ylletäcke??

Har det inte men det gråa är SÅÅÅ snyggt :heart
 
Sv: har ngn prövat detta ylletäcke??

Jag har precis det täcket (fast mörkgrönt), köpte det på falsterbo nu iår. Tittade också på exclusivs, hj's o allt vad det nu var, men deras "ulltäcken" var lika tunna som en lakan ungefär. Men equilines är tjockt utan at bli tungt och stelt. Jag är jättenöjd! Jag har strl L på mitt halvblod (163cm) och då kan jag lägga det över sadeln och det går ända till svansroten (ska ha det som ett "gå-till-ridhuset-täcke). Skulle jag ha det bara som stalltäcke så skulle nog strl M vara bra. Det är väldigt bra skuret i bogen, sitter högt och bra!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Katt Vet att det inte finns någon helt allergisäker ras så det behöver inte diskuteras. Däremot vill jag gärna höra om era åsikter och...
Svar
11
· Visningar
733
Senast: MJLee
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
605
Senast: Fiorano
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp