Har ni fluxat i dag

Sv: Har ni fluxat i dag

Nej, inte just i dag, det har jag glömt, men vanligtvis gör jag det. Det är nyttigt för tänderna! Så med tanke på din ålder ska du absolut göra det!!!!!!! :up:
 
Sv: Har ni fluxat i dag

Jag gör det endast emellanåt eftersom jag vill inte utsättas för för mycket flour.
 
Sv: Har ni fluxat i dag

Fluxar varje kväll! Och gjort det dagligen sedan jag fyllde 21 (25 nu). Inga hål (vilket jag hade när jag inte fluxade och kan inte direkt påminna mig om att jag skötte tandhygienen annorlunda då än vad jag gör nu om man bortser från fluxandet).
 
Sv: Har ni fluxat i dag

Jag tycker att reklamen är så usel att det inte skulle falla mig in att prova:D

Då är du rätt ensam, Flux är en av de riktiga storsäljarna på apoteket. Snacka om att reklam har fått människor att ändra beteende! Inte dåligt för allt i världen, men genomslaget var så påtagligt bara.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 421
Senast: manda
·
Mat Man har tagit hjälp av AI för den nya Colan. Men usch vad äklig den var :yuck:. Hur kunde AI:n missa detta O_o. Har ni provat?
Svar
4
· Visningar
456
Senast: MayGrace
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
368
Senast: tott
·
IT & mobiler Nu kanske jag skämmer ut mig som extremt oteknisk, men då får det vara så. Jag fick ett mail idag från ett företag jag brukar få...
2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Runan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp