Har ni tips på snygga och lite ovanliga tvättkorgar?

Ramona

Trådstartare
Jag behöver en ny tvättkorg. Och nu när fd flyttar ut känns det lite extra skönt att förnya. Just nu har jag en sådan här från AfroArt som var alldeles för dyr redan när jag köpte den för typ 5 år sen. Tyvärr har katten klöst sönder den, så den är inte så fin längre och min fd har typ gjort någonting med locket så det passar inte längre. Hade tänkt mig inte en lika dyr kanske, utan max 500:-.

SENE Tvättkorg L, svart


Vad har ni för tips på snygga, hemtrevliga tvättkorgar som inte "alla andra" har? Jag har min synlig i sovrummet då jag bor så trångt att den liksom inte får plats någon annanstans, speciellt inte att gömma. Vill inte ha en i plastig plast, utan den ska se mysig, varm och hemtrevlig ut.
 
Jag har en större rund rottingkorg med platt lock. Har också min synligt. Rottingen gör att katterna inte kan demolera den med klorna. Har en tunn dyna på locket så ser det ut som en sittmöbel eller kattsovplats mer än förvarings/tvättkorg.

Dock ryms det inte jättemycket tvätt i den, så beror ju på hur mycket man vill kunna lagra med?
 
Dock ryms det inte jättemycket tvätt i den, så beror ju på hur mycket man vill kunna lagra med?
Jag vill nog kunna få plats med en hel del i den. Jag tycker att de där "vanliga" i plast är lite väl små i storlek. Fattar inte hur man ska få plats i den.
 
Jag vill nog kunna få plats med en hel del i den. Jag tycker att de där "vanliga" i plast är lite väl små i storlek. Fattar inte hur man ska få plats i den.

Jag köpte en fyrkantig, som iaf jag tycker är snygg, men kanske inte faller dig i smaken? :)
Känns väldigt rymlig!
IMG_20200502_163357_559.jpg
 
Jag vill nog kunna få plats med en hel del i den. Jag tycker att de där "vanliga" i plast är lite väl små i storlek. Fattar inte hur man ska få plats i den.

Nej de begriper inte jag heller. Min i rotting rymmer motsvarande 1.5 av de i plast. Men jag tycker det är lite lite ändå
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp