Har ni vår eller

Sv: Har ni vår eller

Det är knappt ... :/
Här mitt ute i skogen har vi inte många snöfria fläckar ännu ...
 
Sv: Har ni vår eller

I Smålands inland har vi det riktigt skönt när man är i lä för vinden. Solen värmer bra och snön försvinner i en rasande fart just nu, även om det är ganska mycket snö kvar och is på sjöarna.
 
Sv: Har ni vår eller

Börjar komma här . Varit sol och lite värme några dagar nu. Hoppas det håller i sig..:):)
 
Sv: Har ni vår eller

Ja det tycker jag, nästan snöfritt och varmt och skönt på dagarna.
Tittar fram krokus och snödroppar också
 
Sv: Har ni vår eller

525177_10151482969528666_1304507848_n.jpg



Ja:crazy:
 
Sv: Har ni vår eller

Ja


530ef1ca9de711e282b422000a1f9ab7_7.jpg


eller Nej

2f9c07349dea11e2a46122000a9f09e2_7.jpg


Det beror HELT på om man är där solen legat på eller inte. Båda bilderna är tagna idag

(OBS ! personen på bilden är inte jag...så inte någon tror att jag är ung och söt, men kusen är min)
 
Sv: Har ni vår eller

Ja, helt sagolikt skönt i lä i solskenet, men kallt som f-n när det blåser eller är skugga.. Typisk svensk vår..
 
Sv: Har ni vår eller

Nja, det är väldigt vårigt mitt på dagen med strålande sol och iallafall 5-10 plusgrader (även om jag önskat att det snarare var 10-15), men nattetid och morgonen är det mellan 5-10 minus ute :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter – På 80-talet fanns det inte så mycket att göra. Tjejerna gick och red och killarna spelade fotboll. Så då började jag rida på ridskola...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Gunnar
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 510
  • Artikel
Hästnyheter Nio fyraåriga hingstar fick sin bedömning av testryttarna Theo Hanzon, Nederländerna och Philipp Hess, Tyskland under fredagseftermiddagen.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter På lördag avgörs första deltävlingen till Paralympiatravet, tillika Algot Scotts Minne. Precis som finalen körs första deltävlingen på...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp