Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Har ni varit utbytesstudent??

R

ranger6

Har ni det? Eller har ni bott hos värd/Aper familj(vet inte hur det sista stavas) ??
Jag vill verkligen resa till USA, och lära mig språket bättre! Snälla svara så e ni jättegulliga! :rofl:

Inte jag, men min äldsta stora syster var Aupair i USA under -96. Var däremot där under ca 3 veckor med mamma, pappa och andra stora syrran och hälsade på. :)

Y

Yessi_

Sv: Har ni varit utbytesstudent??

Jag ska till USA aug 2008 och vara där ett skolår. Det kommer att bli skitkul!!!

aldrig aupair, men jag har åkt utomlands för att arbeta på ranch med diverse amerikanare :)

min erfarenhet är att man förbättrar sin engelska enormt mycket och att man klarar sig bättre än vad man tror. lycka till.

Japp jag har samma känsla, usa känns som ett spännande land att besöka och ibland undrar jag om inte amerikanarna lever upp till "crazy americans" emellanåt ^^ åtminstone dom jag träffat, men på ett bra sätt! haha eller så är det bara när dom är på semester.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 4151 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Relationer Jag är i en lite knepig situation angående en vän som vill komma och hälsa på.... Kort intro: vi var jobbkollegor när jag först kom...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
8 749
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 177
  • Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
15
· Visningar
1 440
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
11
· Visningar
1 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Skicka hösilage för analys

Omröstningar