Har ni varit utbytesstudent??

R

ranger6

Har ni det? Eller har ni bott hos värd/Aper familj(vet inte hur det sista stavas) ??
Jag vill verkligen resa till USA, och lära mig språket bättre! Snälla svara så e ni jättegulliga! :rofl:
 
Inte jag, men min äldsta stora syster var Aupair i USA under -96. Var däremot där under ca 3 veckor med mamma, pappa och andra stora syrran och hälsade på. :)
 
ahaa! Trivdes hon där då? Var dem trevliga?
Tack för svaret :bow: :rofl:
 
Sv: Har ni varit utbytesstudent??

Jag ska till USA aug 2008 och vara där ett skolår. Det kommer att bli skitkul!!!
 
Sv: Har ni varit utbytesstudent??

aldrig aupair, men jag har åkt utomlands för att arbeta på ranch med diverse amerikanare :)

min erfarenhet är att man förbättrar sin engelska enormt mycket och att man klarar sig bättre än vad man tror. lycka till.
 
Sv: Har ni varit utbytesstudent??

Japp jag har samma känsla, usa känns som ett spännande land att besöka och ibland undrar jag om inte amerikanarna lever upp till "crazy americans" emellanåt ^^ åtminstone dom jag träffat, men på ett bra sätt! haha eller så är det bara när dom är på semester.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: valy
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 053
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 458
Senast: Paddington
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 645
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp