Har precis uppdaterat forumet

Sidan är nu uppdaterad till senaste stabila version. Det är inte den större uppdatering som förhoppningsvis genomförs om några månader utan en mindre uppdatering som i första hand rättar ett antal små buggar.
Skriv gärna om ni märker att något "litet" problem numera är löst. Ni får som alltid gärna skriva om det finns något problem som kvarstår eller om det kommit några nya problem som ni inte sett förut.

Den senaste tiden har jag även arbetat med ett byte av förstasida och uppdatering och förändringar av "widgetarna" i högerspalten eller längre ner om du använder mobil. Dessa ändringar är tänkta att inte märkas, om du tycker att allt ser ut precis som förut, men de och en del framtida ändringar är tänkta att underlätta den större uppdateringen av forumet som kommer längre fram.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: kma
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag kommer snart genomföra en uppdatering av forumet, det handlar om rättningar av ett antal buggar. Antagligen kommer det inte märkas...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp