Har reglerna ändrats?

athena_arabians

Trådstartare
Jag har rapporterat ett antal inlägg som faller under ej acceptabla inlägg. Jag förstår att @Gunnar et moderatorer har häcken full just nu men ska inte reglerna upprätthållas? Jag förväntar mig inte att få information om mina rapporteringar (per reglerna) men inläggen är kvar omodifierade.

Relevant citat från reglerna:

Lägg inte in något innehåll som du anser vara privat, känsligt eller konfidentiellt. Diskutera inte och lägg inte in personlig information om enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att det går att förstå vem du menar.
 
Jag har rapporterat ett antal inlägg som faller under ej acceptabla inlägg. Jag förstår att @Gunnar et moderatorer har häcken full just nu men ska inte reglerna upprätthållas? Jag förväntar mig inte att få information om mina rapporteringar (per reglerna) men inläggen är kvar omodifierade.

Relevant citat från reglerna:

Lägg inte in något innehåll som du anser vara privat, känsligt eller konfidentiellt. Diskutera inte och lägg inte in personlig information om enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att det går att förstå vem du menar.


Jag har för säkerhets skull anmält samma inlägg, troligen och även lagt förklaring och argument för rapportering till varje inlägg, som jag har rapporterat. Så, jag är säker på att moderatorer/ @Gunnar snart tittar på det.

Mvh
IngelaH
 
Jag har rapporterat ett antal inlägg som faller under ej acceptabla inlägg. Jag förstår att @Gunnar et moderatorer har häcken full just nu men ska inte reglerna upprätthållas? Jag förväntar mig inte att få information om mina rapporteringar (per reglerna) men inläggen är kvar omodifierade.

Relevant citat från reglerna:

Lägg inte in något innehåll som du anser vara privat, känsligt eller konfidentiellt. Diskutera inte och lägg inte in personlig information om enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att det går att förstå vem du menar.
Jag har hittat en tråd som jag raderat som innehöll så mycket information att personen kunde identifieras.
Att nämna ett förnamn på någon har jag svårt att se kan leda till att en allmän identifiering,

Några brukar ibland skriva om sin partner här på sidorna utan att nämna namn, men det händer att de listar ut att det är dem det handlar om. Ibland kan ett fåtal personer kanske ana vem som beskrivs i en tråd, det är som jag ser det inte ett regelbrott.

@IngelaH jag kan tycka att du framöver kanske enbart skall använda en bokstav på personer du träffat. Har sett andra göra så, om du vill hålla isär dem i en text.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 634
Senast: Jeps
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
10 959
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 815
Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 664
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp