Calvaro

Trådstartare
Mitt hår har fullständigt gett upp det! Tyckte det var lungt ett bra tag efter förlossningen och tänkte att jag klarar mig nog från "risigt" hår. Men nu efter 5½ månaders helammning ser det hemskt ut. Jätte slitet och torrt. Ska klippa mig nästa vecka....får väl klippa av mig skiten men vad gör man sålänge?
 
Sv: Hår

Tja, under graviditeten tappar man inte hår, det är tjockt och frodas. Sen efter ett tag med amning (kanske även utan, jag vet inte för jag ammade) så bara rasar det hår och blir inget skoj alls.

Vi är nog många som känner igen oss...
 
Sv: Hår

Kan den här "nya" trenden No Poo vara nåt? Alltså "tvätta" håret med balsam istället för schampo? Bara använda schampo en gång i veckan?
 
Sv: Hår

Känner igen mig, i morgon har jag ammat i 5 månader & mitt hår har jag bara hälften kvar av:cry:

Häromdagen skulle jag göra ren silen i duschen, där satt så mycket hår att jag hade kunnat göra en peruk åt mig :crazy:
 
Sv: Hår

delvis kl

Usch - så då är det alltså så som man har hört ryktats om? Att håret tar stryk när man helammar...

Jaja...smällar man får ta eller? (får väl se om vi öht kommer igång med amningen - bebis ska ju ut först - gärna nyss) :)
 
Sv: Hår

kl
Det behöver inte vara så. Jag fick finare och tjockare hår. Helammade dock bara i 6 veckor men delammade ett bra tag efter.
Däremot såg mitt hår fruktansvärt ut under graviditeten:crazy:
 
Sv: Hår

Ammade inte men nu har jag nästan inget hår kvar alls..... inte kul
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 939
Senast: lilstar
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 813
Senast: manda
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: iNTOHiMO
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 406
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp