Hård ridning på dressyrclinic?

@fio Ja, den på filmen är brun men dressyrmupp efterlyste väl en TP på forumet som arbetade korrekt genom ryggen och som varit i 07-tråden?
 
Ingen som kan komma på vilken häst jag tänkte på? Det kanske inte ens var en TP? Hela buke var inblandad, en jäkla massa år sedan var det. En fux med omöjligt sadelläge bla och det var ett jävla rabalder om ditten och datten. Det kanske inte ens egentligen var fel på hästen men något om träningen osv osvO_o

Inget du känner igen @lomuxx
 
Ingen som kan komma på vilken häst jag tänkte på? Det kanske inte ens var en TP? Hela buke var inblandad, en jäkla massa år sedan var det. En fux med omöjligt sadelläge bla och det var ett jävla rabalder om ditten och datten. Det kanske inte ens egentligen var fel på hästen men något om träningen osv osvO_o

Inget du känner igen @lomuxx

Det KAN vara min häst du tänker på. Var en massa liv om hur han rörde sig, hur vi tränade osv. Jag valde att inte vara aktiv mer då mina förklaringar inte gick hem här på Buke. Andra såg en massa fel men jag såg långsiktig träning och potential, som han idag visar upp!

Han har ju en enormt platt lång rygg med mastodontmanke... Briljarderade som ung men det har gått till sig. Jag var inte så erfaren så tog hjälp av välrenommerade tränare som har gett oss en massa bra verktyg.
 
Ot eller ej. Det handlar fortfarande om TP.
@lomuxx även jag kommer ihåg nu när @fio mindes rätt häst. Vill bara avsluta med att gratta dig för att du tog hjälp, och en bra sådan!
(och hoppas att jag inte var inblandad, tråkigt att du valde att inte vara aktiv efteråt)
 

Liknande trådar

Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 800
Senast: Pyrran
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 308
Senast: Lycan
·
  • Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp