Hårgrejer

MissFideli

Trådstartare
Jag har köpt en Dyson airwrap 🤗
Men vad behöver jag för att göra det bästa av situationen?
Jag har väldigt fint, troligen ganska typiskt skandinaviskt hår.
Använder hårolja och spraybalsam efter varje tvätt, men behöver jag nått mer? Värmeskydd? Nått som håller kvar lockar? Osv.
Hjälp en noobie i hårvård.
 
Jag hade använt Rahuas värmeskydd. Tycker det är helt outstanding! Vill du ha lockar har Rahua även för lockigt hår som förstärker lockarna som fungerar bra! Men så är jag kanske lite partisk!
 
behover du balsamspray och olja till skandinaviskt har?
Jag har samma typ och anvander bara shampoo, och lite olja till sarskilda tillfallen. Tanker att det kan vaga ner?
 
Jag hade använt Rahuas värmeskydd. Tycker det är helt outstanding! Vill du ha lockar har Rahua även för lockigt hår som förstärker lockarna som fungerar bra! Men så är jag kanske lite partisk!

Mitt hår är spikrakt, men kanske funkar även för lockade lockar?
 
Åh du får gärna ge en recension på den sen! Är så nyfiken och sugen. Men har tummen mitt i hand när det kommer till att fixa frisyrer så är rädd att den bara skulle bli liggande.
 
Åh du får gärna ge en recension på den sen! Är så nyfiken och sugen. Men har tummen mitt i hand när det kommer till att fixa frisyrer så är rädd att den bara skulle bli liggande.

Airwrapen? Jag kan aäga att du lätt får den såld om du ångrar dig, jäklar vilket intresse det är! Jag köpte min begagnad och hon fick över 50 svar på sin annons.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 506
Senast: fejko
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 334
Senast: Sirap
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 893
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp