Bukefalos 28 år!

Hårprodukter

matildadahlgren

Trådstartare
Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker jag inte alls att jag har hittat några sådana bra produkter. Ge gärna allmänna tips på hur man kan ta hand om sitt hår också om ni har några! :)
 
Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker jag inte alls att jag har hittat några sådana bra produkter. Ge gärna allmänna tips på hur man kan ta hand om sitt hår också om ni har några! :)

John Masters Organic!

Eller om man vill snåla: Urtekram.

Klipp bort det slitna, gör inpackningar, undvik värmestyling och om du ändå värmestylar använd produkt med värmeskydd.
Passa dig för silikoner, mineraloljor etc..
Så ska du få effekt av bra schampo/balsam/inpackning ser du till att ha lika bra stylingprodukter som inte innehåller skit som motverkar.

Ät bra med! ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: MiniLi
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
505
Senast: startpompe
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
618
Kläder & Bli fin Vad använder ni får ansiktstvätt/ ansiktsvatten? Just nu har jag Apotekets Spotstop, tycker att den fungerar bra, men skulle vilja ha...
Svar
15
· Visningar
616
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp